می‌خواهند مردم را از انقلاب ناامید کنند

تمام شبکه‌ها و جریان‌های منحرف خارجی به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند.

می‌خواهند مردم را از انقلاب ناامید کنند

می‌خواهند مردم را از انقلاب ناامید کنند

محمد مهدی اسماعیلی در یادمان شهدای هویزه، اظهار کرد: خوزستان و یادمان شهدای هویزه سرزمینی مقدس و قطعه‌ای از بهشت است و جای جای این استان مملو از حماسه‌ها و صفحات تاریخی است که ایثارگری فراوانی را در تاریخ ثبت کرده است.

وی عنوان کرد: دولت مردمی سیزدهم برای تحقق آمال و خواسته‌های مردم انقلابی ایران اسلامی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دنبال تحقق این خواسته است و در بخش فرهنگی به این سرمایه بزرگ توجه ویژه‌ای می‌شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ترویج فرهنگ جهاد و شهادت جز با مردمی کردن این جریان عظیم فرهنگی میسر نیست، همانگونه که پیروزی های بزرگ دفاع مقدس به واسطه حضور و نقش آفرینی مردم محقق شده است، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز جز با مردمی کردن محقق نمی‌شود.

وی بیان کرد: تمام شبکه‌ها و جریان‌های منحرف خارجی به دنبال ناامید کردن مردم از انقلاب اسلامی هستند، امیدآفرینی مهمترین وظیفه دستگاه‌های حاکمیتی و نیاز امروز کشور است و این مهم جز با حضور مردم محقق نمی‌شود.

اسماعیلی بیان کرد: برای حل مشکلات فرهنگی که به دلیل ناکارآمدی‌ها، مشکلات و رویکردهای غیرانقلابی در کشور ایجاد شده است باید کار را به دست عناصر فعال جبهه انقلاب سپرد و وزارت ارشاد این موضوع را ماموریت محوری خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه مقاومت ملت ایران الگوی جوانان یمن، لبنان و جهان اسلام شده است، عنوان کرد: بخش‌های فرهنگی وظیفه تسهیل‌گری و هموار کردن مسیر برای روایت درست مقاومت ملت بزرگ ایران اسلامی را به عهده دارند./فارس

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها