قالیباف:

آمریکا اگر می‌توانست در خیابان‌های تهران کشتار جمعی راه می انداخت

امروز این مسئله معلوم شده که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه پشت حادثه حمله به مجلس بودند. آنها برای کشتار جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

حجم ویدیو: 4.98M | مدت زمان ویدیو: 00:02:39
رئیس مجلس گفت: حادثه حمله تروریستی داعش به مجلس نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است. قالیباف ادامه داد: اگرچه ظاهرا یک حمله تروریستی عامل آن واقعه بود اما اکنون این موضوع اثبات شده است که سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا، اسرائیل و برخی کشورهای منطقه پشت آن حادثه بودند و اگر دستشان می‌رسید، برای کشتار جمعی در خیابان‌های تهران هم برنامه داشتند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: آن حادثه نمادی بود از اینکه دشمن چه خواب‌های شومی برای ملت ایران دیده است و اگر نباشد مجاهدت سربازان و نگهبانان وطن، به ویژه مجاهدان فرامرزی انقلاب اسلامی، دشمن از ارتکاب هیچ جنایتی در حق مردم ایران مضایقه نمی‌کند.

وی افزود: شهدای آن حادثه هم قهرمانان ملی هستند که خون پاک آن‌ها ارزش جهاد مقابل تروریسم سیاه وهابی صهیونیستی را به همه ما یادآوری می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به همه آن شهدا و شهدای مدافع حرم درود می‌فرستیم و امیدواریم در این مکان که خون‌های پاک آن شهیدان ریخته شده همه ما توفیق خدمت به اسلام، ملت ایران و انقلاب اسلامی را پیدا کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها