در اصل حجاب برای اینست که افراد فاسد در زیر لوای حجاب هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام دهند؟

افراد بد و فاسد زیر همان حجابی هستند که افراد خوب قرار می‌گیرند.

در اصل حجاب برای اینست که افراد فاسد در زیر لوای حجاب هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام دهند؟

روزنامه جوان نوشته است:

یکی از شبهات و ابهاماتی که در باب حجاب زنان در جامعه مطرح می‌شود، این است که می‌گویند اگر افراد متدین حجاب خود را آزادانه به تمام و کمال حفظ کنند و کسانی که متدین نیستند، آزادانه بگردند ـ همان گونه که اکنون در بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس می‌بینیمـ در چنین شرایطی مرز بین خوب و بد راحت‌تر تشخیص داده می‌شود. 

 اما در کشورهایی مثل ایران که مسئولان حجاب را برای خوب و بد الزام کرده‌اند، انسان‌ها از یکدیگر باز شناخته نمی‌شوند؛ یعنی افراد بد و فاسد زیر همان حجابی هستند که افراد خوب قرار می‌گیرند. به عبارت دیگر حجاب فقط باعث می‌شود که افراد فاسد و سالم با یکدیگر شباهت ظاهری پیدا کرده و فاسدان در زیر لوای حجاب هر کاری که دلشان می‌خواهد انجام می‌دهند.

رعایت حجاب در سطح جامعه نیز یکی از دلایلش این است که از بروز فساد علنی و آشکار جلوگیری نماید. یعنی حتی اگر بپذیریم که فرض سؤال مطرح شده درست است، باید گفت که همین کارکرد حجاب که فساد را پنهان می‌کند، برای جامعه اسلامی مثبت تلقی می‌گردد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    حداقل حفظ ظاهر می کنند اما بعضی ها که بی حجاب هستند اپن هستند و حفظ ظاهر هم نمی کنند و با روشن کردن چراغ سبز خواسته های خود را دنبال می کنند

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها