کامبیز مهدیزاده:

زین پس بندی اضافه کنید، هر کس کوچکترین نسبتی با حسن روحانی داشته یا در آینده خواهد داشت، رد صلاحیت است

من جوان ۳۸ ساله چه پرونده مالی و اقتصادی و یا اخلاقی دارم که رد صلاحیت کرده اید؟ منتشر کنید تا همه مردم بدانند.

زین پس بندی اضافه کنید، هر کس کوچکترین نسبتی با حسن روحانی داشته یا در آینده خواهد داشت، رد صلاحیت است

به گزارش مستقل آنلاین،دکتر کامبیز مهدیزاده در واکنش به رد صلاحیت خود بیانیه ای به شرح ذیل منتشر کرد:

 آنچه شرط بلاغ بود گفتیم  لذا تکلیف دیگر از گردن اینجانب برداشته شده و این آقایان باید بین بهشت و جهنم یکی را انتخاب کنند که خود می‌دانند و خدای خود.

 من جوان ۳۸ ساله چه پرونده مالی و اقتصادی و یا اخلاقی دارم که رد صلاحیت کرده اید؟ منتشر کنید تا همه مردم بدانند.

 شما انتقام برجام را که تصمیم نظام بود از یک جوان ۳۸ ساله میگیرید؟ اگر برجام بد بود، چرا شورای نگهبان آن را تایید کرد؟ 

 زین پس بندی را در موارد رد صلاحیت اضافه کنید، هر کس کوچکترین نسبتی با حسن روحانی داشته یا در آینده خواهد داشت، رد صلاحیت است.

 اعلام کنید هرگونه دفاع از دولت ایشان، برجام و اف ای تی اف و دستاوردهای دولت ایشان به منزله ردصلاحیت است. حتی داشتن عکس با ایشان نیز جرم تلقی شده و رد صلاحیت خواهید شد.

 یکبار اعلام کنید از شما به دلیل وصلت با دکتر روحانی خوشمان نمی آید. 

 این چه سوالاتی است که از من پرسیدید آیا این ها  التزام عملی به جمهوری اسلامی ایران میشود آیا این اظهار نظرها و نقدها که در چهارچوب آزادی بیان و قانون اساسی انجام شده عدم التزام عملی به جمهوری اسلامی است؟ مگر رهبر انقلاب نمی‌گوید حتی خود من را نقد کنید؟ چرا کاسه داغ تر از آش شده اید؟

 ما جوانان کل حیاتمان با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آغاز شده وما فرزندان این انقلاب و نظام هستیم و با شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بزرگ شده ایم. شما دارید فرزندان خودتان را رد صلاحیت می‌کنید.

 هیات های نظارت توصیه و رهنمودهای مقام معظم  رهبری را مبنی بر ارائه راهکارهای افزایش مشارکت و نقش آفرینی گروه های سیاسی  را بر عکس انجام داده اند  و حتی وزیر اطلاعات نیز  رد صلاحیت خواهد شد.

از لحظه اول در اقدام کور و بزدلانه، صدا وسیما شروع به تخریب اینجانب و دکتر حسن روحانی کرد و به دروغ و تهمت اعلام کرد رد صلاحیت بنده به دلیل زمین خواری و فروختن زمین های موات بوده است.تا این لحظه هم نه کسی عذرخواهی کرده نه جبران

 بنده را به استناد بند ۲ ماده ۳۱ قانون انتخابات عدم تایید صلاحیت کرده اند. بنده نه اقدام مسلحانه علیه نظام کرده و نه مواضع خصمانه علیه نظام گرفته ام . بلکه همواره برای رشد و اعتلا و سربلندی وطنم تلاش کرده ام. خیلی از این آقایان حتی در محله خود افتخاری ندارند، اما اینجانب بارها پرچم این کشور را در مسابقات جهانی اختراعات به اهتزاز درآورده‌ام. اما گویا این موارد مطرح نیست.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • زارعی

    ۳۸ سال کم نیست

  • علی

    تو هنوز خیلی جوجه هستی!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها