دولت و مجلس انقلابی هیچ مشکلی با هم ندارند مردم نیز حامی هر دو هستند

ذوالنوری: هر چه به جلو برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی کشور بهتر خواهد شد.

دولت و مجلس انقلابی هیچ مشکلی با هم ندارند مردم نیز حامی هر دو هستند

ذوالنوری، نائب رئیس مجلس، گفت:

 ۱۱۲رادیوی زنده علیه کشور تبلیغ می‌کنند و نتوانسته‌اند چه در جنگ و چه در جنگ مجازی راهی از پیش ببرند و نقش‌آفرینی روحانیت می‌تواند بسیار مهم باشد.

دیدار آخر نمایندگان با رهبر انقلاب اسلامی بسیار پربار بود و ایشان این مجلس را انقلابی نامید و مجلس است که می‌تواند بر دولت نظارت کند و جلوی انحطاط را بگیرد و دولت هم شکوایی از مجلس ندارد و پشتوانه آن‌ها مجلس انقلابی است که با دستورالعمل‌ها می‌توانیم شاهد اوضاع بهتری در جامعه باشیم.

علی‌رغم همه مشکلات معیشتی مردم ما مردم فهیمی هستند و حساب نظام را با چهار مسئول مشکل‌دار یکی نمی‌دانند و بشارت می‌دهم که با زیرساخت‌هایی که دولت انجام داده و با روابط با کشورها و پیمان‌های مختلف که انجام شده است و با کارهای جهادی که انجام شده هر چه به جلو برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی کشور بهتر خواهد شد.

دشمن با تمام ترفندهایی که در فضای مجازی انجام می‌دهد نتوانسته است مردم را از انقلاب و روحانیت جدا کند و مردم همچنان پشتیبان انقلاب خود هستند و با حضور خود در تمام عرصه‌ها ترفند دشمن را خنثی می‌کنند./ تسنیم

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    این قسمت مردم هم حامی هر دو هستند رو خیلی خوب اومده، فقط یک زرشک کم داره!

  • ناشناس

    مردم با این تبعیضها وگرانی هادیگه ناامید شدن.ازمردم مایه نزارین

  • ناشناس

    اولاً مجلس و دولتک، مثل دو تا گرگستان یقه که سهله جای دیگر هم را می درند! نه فقط مجلس و دولتک، بله این خاصیت قدرت و حاکمیت است که تک تک افرادش حتی همدیگر را بدرند! فعلا وجود جریان اصلاحات نعمت بزرگی است که عنداللزوم با تشکیل حبهه واحد علیه آن کمی از زخم های درون گله ای تان را التیام بخشید و گرنه عالم و آدم می دانند که کینه ای که جریان قدرت و حاکمیت نسبت به همدیگر دارند هرگز به اصلاح طلبان ندارند!!!

  • بیرن

    خواب دیدی خیره ای شیخ خوش خیال!!!!

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها