مجلس انقلابی ناکارآمدترین و دولت رئیسی نابلدترین دولت‌ تاریخ است

مردم می‌دانند که ۹۹ درصد اظهارات این روزهای نمایندگان تبلیغاتی است.

مجلس انقلابی ناکارآمدترین و دولت رئیسی نابلدترین دولت‌ تاریخ است

رسول منتجب‌نیا، فعال سیاسی، گفت:

قریب به چهار سال از مجلس و دو سال و اندی از این دولت می‌گذرد، چطور نمایندگان تا به حال جرأت و جسارت استیضاح وزیران و نقد دولت را نداشتند و حال در ماه‌های آخر لیست استیضاح تهیه می‌کنند و در برابر دولت قرار می‌گیرند؟ این دولت همان دولتی است که به آن رأی داده و از آن حمایت کردند.

مردم نیز دست نمایندگان را به خوبی خوانده‌اند و اقدامات آنان از طریق تریبون مجلس تحت عنوان تذکر و استیضاح جنبه تبلیغات انتخاباتی دارد و نه دلسوزی برای مردم. 

بارها اعلام کردم ضعیف‌ترین و ناکارآمدترین مجلس پس از انقلاب همین مجلس و نابلدترین دولت‌ نیز دولت سیزدهم بوده‌است./خبرفوری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • صبا

    خیلی به خودتون می نازید،اتفاقا دولت رئیسی، برای محرومان است نه،امثال شما که درد مردم رو فقط در سیاسی کاری می دونید.اگر دولت های اصلاح طلب مشکلات اقتصادی رو حل می کردند ،الان این همه تورم ودرد نداشتیم.لطفا اینقدر برای خودتون سوت وهورا نکشید.

  • امیر

    موافقم

  • ناشناس

    دقیقاً ..بی سواد ترین دولت ومجلس از اول انقلاب تا حالا

  • هموطن

    سلام.من بابعضی ازحرفای ایشان موافق هستم چون درست میگه اماایشان هم خیلی تند قضاوت کرده.ایشان باید کارهای انجام شده و نشده را با هم دیگه ببینه.مطلقا این حرف ایشان درست نیست که بدترین دولت مجلس الان سرکار هستند.اما ضعف های هردو دارند که باید همه ما کمک کنیم که رفع بشه ....

  • اسماعیل

    چون به شماها باج نمی دهد ناکارامد شد

  • مراد

    اگر این حرف از کسی می شنیدیم شاید باور می کردیم ُ اما از شخص تو خیر چون قابل اعتماد نیستید

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها