مردم حتی اگر غلط بگویند هم شما باید اطاعت کنید

سید حسن خمینی: مجریان و ناظرین اجازه دهند انتخابات منشأ تغییر شود. هرچه مردم می‌گویند باید اطاعت شود، ولو غلط باشد.

مردم حتی اگر غلط بگویند هم شما باید اطاعت کنید

روشنفکران و کنشگران ما حرفشان را نمی‌زنند؛ موضع گیری‌ها به خاطر کامنت و لایک گرفتار خود سانسوری شده است. 

احزاب باید مانیفست ایجابی داشته باشند. 

سیدحسن خمینی در دیدار با جمعی از اعضای حزب همبستگی گفت: انتخابات به شرطی انتخابات است که منشأ تغییر باشد؛ و الّا انتخابات، انتخابات نیست.

انتخابات فقط وقتی است که مردم احساس کنند اگر زید بیاید زندگی آنها فرق می‌کند با اینکه عمرو بیاید. اگر قرار باشد هیچ تغییری نشود، جامعه چرا باید رأی بدهد؟!

حتی در دَوَران بین بد و بدتر هم جامعه بد را انتخاب می‌کند، اما به شرطی که امکان تغییر فراهم باشد. بخش زیادی از مسئولیت شرایطی که انتخابات را انتخاب کند، دست مجریان و ناظرین انتخابات است.

اگر بخواهند انتخابات پرشور باشد، که بهترین مسأله است و واقعا هم کشور را از همه بحران‌ها نجات می‌دهد، باید اجازه بدهند انتخابات بتواند منشأ تغییر شود./ جماران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

  • ناشناس

    کاملاً صحیح است در اندیشه؛ الهی، عقلی و دینی محور و اساس عموم مردم هستند و محور حق در عالم مادی و اجتماعی محسوب می شوند اصلاً دین، وحی، انبیاء و اولیاء فقط و فقط به خاطر انسان(مردم) و کمک به عقل است و گرنه؛ وحی، کتاب، دین، انبیاء و اولیاء العیاذبالله عبث و بی معنی بودند! فلذا؛ خطای عموم مردم عین صواب و غلط عموم مردم عین صحت و سلامتی است در واقع به نوعی عموم مردم در حکم عصمت به سر می برند و خداوند بر عموم غالب مردم-مردم سالم و عاقل- صحت و سلامت مطلق قرار داده است! به همین دلیل امکان ندارد عموم مردم-عاقل دیندار-خطا کنند!

  • ناشناس

    اینا حتی حرف امام را هم قبول ندارن به دروغ دفاع از امام حرف میزنن اصلا این تندروها مردم قبول ندارن وگرنه رفراندم حلال مشکلات

    • ناشناس

      نه جانم کتابهای امام رو بخون. مردم در یک محدوده ای میتوانند اظهار نظر بکنند اما نمیتوانند برای ولی فقیه تعیین تکلیف کنند یا حلال را حرام و حرام را حلال اعلام کند.

  • مهدی

    خدایش دمت گرم.زنده باشی.

  • امیر

    خودتم می‌دونی کسی به حرفات گوش نمیده پس خودتو خسته نکن حتی اگر حق بگی حرفات تاثیر گذار نیست این سنت رو پدر بزرگت پایه گذاری کرد ....

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها