به نماینده‌هایی که موافق بی‌حجابی هستند رای بدهید تا قانون حجاب را بردارند

آن‌هایی که می‌گویند می‌خواهیم بی‌حجاب باشند در انتخابات مجلس به نماینده‌هایی که نظرشان با نظر شما یکی است، رای بدهید تا در مجلس قانون حجاب را به شکلی در بیاورند که مدنظرشان است.

به نماینده‌هایی که موافق بی‌حجابی هستند رای بدهید تا قانون حجاب را بردارند

محمدمهدی عبد خدایی گفته «به آن‌هایی که می‌گویند می‌خواهیم بی‌حجاب باشیم باید گفت بروید در انتخابات مجلس شرکت کنید و به نماینده‌هایی که نظرشان با نظر شما یکی است، رای اکثریت بدهید تا در مجلس قانون حجاب را به شکلی در بیاورند که مدنظر شما است. بخش‌هایی از این گفتگو در زیر می‌آید:

*‌ مملکت ما قبلا اسیر استبداد بود، تا اینکه مردم جمع شدند و مشروطه و در نتیجه قانون اساسی به وجود آوردند. در کنار قانون اساسی، قوانین شهروندی به وجود آوردند. در آن قانون آمده بود، چنانچه یک خانم بدون جوراب بیرون آمد، دادستان می‌تواند به عنوان جریحه‌دار کردن عفت عمومی او را بازداشت کند.

به آن‌هایی که می‌گویند «می‌خواهیم بی‌حجاب باشیم» باید گفت بروید در انتخابات مجلس شرکت کنید و به نماینده‌هایی که نظرشان با نظر شما یکی است، رای اکثریت بدهید تا در مجلس قانون حجاب را به شکلی در بیاورند که مدنظر شما است.

*‌ اینکه برخی می‌گویند، نمایندگان ما رد صلاحیت می‌شوند و نمی‌توانند در انتخابات شرکت کنند، بحث سیاسی است و به حجاب ربطی ندارد. تاکید می‌کنم تا زمانی که قانون تغییر نکند، محترم و برای همه لازم‌الاجرا است. حالا اگر به روند تعیین صلاحیت اعتراضی موجود است، باید در جای خودش بحث و بررسی شود. البته هر طیفی در انتخابات برنده شود هم باز نمایندگانی به مجلس می‌رسند که به حجاب معتقدند و آن را اصل می‌دانند.

*‌ هیچ چیز از قانون‌مداری مهمتر نیست. مصدق به این دلیل تکریم می‌شد که قانون را مهم می‌دانست. اما همین آقا وقتی در ماه رمضان در صحن مجلس آب نوشید، در واکنش به اعتراض نماینده تهران می‌گوید «من عوام‌فریبی نمی‌کنم» و به این راحتی قانون را نادیده گرفت، بخشی از مردم به او ذهنیت منفی پیدا کردند.

*‌ همانطور که نباید قانون راهنمایی و رانندگی را نقض کرد، باید قانون حجاب را هم رعایت کرد. در فرانسه قانون به زنان با حجاب اجازه ورود به دانشگاه ندارد و به همین دلیل همه این موضوع را با وجود عدم تمایل قلبی و ذهنی رعایت می‌کنند. در فرانسه نگهداری سگ خانگی در ساختمان‌های مسکونی آزاد است و کسی نمی‌تواند اعتراض کند. در ایران هم ممنوع است و اینجا هم کسی حق ندارد به این قانون معترض باشد، چون فرهنگ ایران با فرهنگ فرانسه فرق دارد./رویداد 24

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها