واکنش تند دولت به ایده فروش جزایر برای پرداخت حقوق بازنشستگان!

وزارت کار سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌ وزارت کار را که ادعاهایی را درباره فروش کیش، قشم و خوزستان مطرح کرده بود به دلیل فشار افکار عمومی برکنار کرد.

واکنش تند دولت به ایده فروش جزایر برای پرداخت حقوق بازنشستگان!

به گزارش مستقل آنلاین؛ وزارت کار سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌ وزارت کار را که ادعاهای نادرستی را درباره فروش کیش، قشم و خوزستان مطرح کرده بود به دلیل فشار افکار عمومی برکنار کرد.

دو روز پیش مدیرکل بیمه وزارت کار درباره مشکلات مالی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی اظهارات نادرستی را مطرح کرده و گفته بود ممکن است ناچار شویم خوزستان، کیش و قشم را بفروشیم! این اظهارات با واکنش جامعه ایران روبرو و دولت مجبور به اصلاح این اظهارات و برکناری مدیرکل بیمه وزارت کار شد.

وزارت کار سجاد پادام، مدیرکل بیمه‌ وزارت کار را که ادعاهای نادرستی را درباره فروش کیش، قشم و خوزستان مطرح کرده بود به دلیل فشار افکار عمومی برکنار کرد.

بنابر گزارش مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پی اظهارات حاشیه‌ساز‌ و خلاف‌ واقع مدیرکل بیمه‌های اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخصوص ناتوانی دولت در پرداخت حقوق بازنشستگان، وی با دستور معاون رفاه و امور اقتصادی این وزارتخانه از سمت خود برکنار شد.

دو روز پیش مدیرکل بیمه وزارت کار درباره مشکلات مالی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی اظهارات نادرستی را مطرح کرده و گفته بود شاید ناچار شویم خوزستان، کیش و قشم را بفروشیم! این اظهارات با واکنش جامعه ایران و میهن پرستان روبرو و دولت مجبور به اصلاح این اظهارات و برکناری مدیرکل بیمه وزارت کار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها