دشمنان و بدخواهان حکومتی وابسته به استکبار می‌خواهند اما بدانند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با به کارگیری همه امکانات خود به دنبال عبور از ملت و ارزش‌های اسلامی و آوردن حکومتی وابسته به استکبار هستند و هدف آنان این است که به نام دگرگونی، حکومت و فردی مزدور استکبار بر سر کار بیایند، اما دشمنان بدانند که این خواب پریشان آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

دشمنان و بدخواهان حکومتی وابسته به استکبار می‌خواهند اما بدانند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم با تبریک فرا رسیدن عید نوروز و ماه رمضان اظهار داشت: پس از سه سال محرومیت به دلیل محدودیت‌های بیماری کرونا، امسال توفیق حاصل شد تا پای سخنرانی رهبر معظم انقلاب در روز اول فروردین بنشینیم که ضرورت دارد آحاد جامعه به خصوص جوانان و نخبگان این فرامین را به درستی درک کنند.

امام جمعه قم افزود: جان کلام رهبری در سخنرانی نوروزی این است که ایران قوی با روحیه استقلال خواهی و استعدادهای سرشار در برابر توطئه‌های دشمنان کینه توز ایران ضد ضربه شده و ملت ایران با داشتن این رهبری و ملت همیشه در صحنه، بارها ثابت کرده که آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

آیت الله سعیدی بیان داشت: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی با به کارگیری همه امکانات خود به دنبال عبور از ملت و ارزش‌های اسلامی و آوردن حکومتی وابسته به استکبار هستند و هدف آنان این است که به نام دگرگونی، حکومت و فردی مزدور استکبار بر سر کار بیایند، اما دشمنان بدانند که این خواب پریشان آنان هرگز تعبیر نخواهد شد.

امام جمعه قم بیان داشت: امیدواریم در سال جاری حرکت به سمت حل مشکلات اقتصادی بدون کوتاهی محقق شود./دیده بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها