با اقدامات رئیسی، به برجام نیازی نداریم

با اقدامات بزرگی که دولت سیزدهم انجام داده است در حال حاضر نیاز چندانی به توافق برجام نداریم.

با اقدامات رئیسی، به برجام نیازی نداریم

به گزارش مستقل آنلاین؛ آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان، با اشاره به ماجرای سلمان رشدی گفت: این اتفاق ۳۴ سال پس از توهین او به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) و قرآن رقم خورد.

وی پیرامون اقدامات انجام شده توسط دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: جلوگیری از رشد نقدینگی، شتاب تورم، مثبت شدن تراز تجاری و پیشی گرفتن صادرات از واردات، پنج برابر شدن صادرات نفت، تحول در ارتباط با همسایگان، حذف دلار در برخی مبادلات و تهاتری انجام دادن صادرات و واردات از دستاوردهای دولت سیزدهم است که باعث می‌شود نیاز چندانی به نتیجه رسیدن برجام نداشته باشیم.

زمانی که دشمن با جوسازی‌ها مانع پیشرفت کشور می‌شد، گذشت و امروز شاهدیم که دانشمندان با حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و دولت با جدیت و قدرت، صنایع هوایی و نظامی را پیش می‌برند و امیدواریم در آینده به همین مسیر ادامه دهند.

امام جمعه موقت اصفهان خطاب به هیئت دولت اعلام کرد: گرچه پیشرفت‌های فراوانی در زمینه‌های مختلف رقم خورده است، اما فشار اقتصادی که بر مردم وارد است، گاهی اجازه نمی‌دهد پیشرفت‌ها دیده شود و مردم انتظار اقداماتی برای محرومان دارند گرچه به ندرت سخن می‌گویند./دیده بان ایران

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها