آمازون به کارکنان مبتلا به کرونا دیگر مرخصی با حقوق نمی دهد!

آمازون به کارکنان خود در ایالات متحده اعلام کرد دیگر به آنان در صورت ابتلا به کرونا مرخصی با حقوق نمی دهد و به این سیاست از دوم ماه مه پایان خواهد داد.

آمازون به کارکنان مبتلا به کرونا دیگر مرخصی با حقوق نمی دهد!

به دنبال عرضه انواع واکسن‌های کووید-19 و صدور دستورالعمل‌های بازنگری شده از سوی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمازون نیز اعلام کرده دیگر به افراد مبتلا به کرونا مرخصی باحقوق نمی دهد.

آمازون تصریح کرده کارکنان مستقر در ایالات متحده پس از تشخیص تایید شده ابتلا به کووید-19، تنها مجاز به پنج روز مرخصی بدون حقوق خواهند بود.

این شرکت با اشاره به کاهش پایدار همه‌گیری کرونا، در دسترس بودن واکسن‌ها و درمان‌ها، و دستورالعمل‌های بهداشت عمومی به‌روز، گفت: «ما می‌توانیم به‌طور ایمن به سیاست‌های پیش از شیوع کرونا برگردیم.

این تغییرات در میان جریانی از چالش‌ها برای آمازون پس از تلاش‌های اخیر برای تشکیل اتحادیه های کارگری رخ می‌دهد. در ماه آوریل، کارگران انبار بزرگ این شرکت در شهر نیویورک به تشکیل اولین اتحادیه رای دادند.

 آمازون اعلام کرد اطلاع رسانی در زمینه موارد مثبت ابتلا به کرونا را در این شرکت متوقف می‌کند، مگر اینکه طبق قانون الزامی باشد، و همچنین تلاش‌هایی برای تشویق کارکنان خود به واکسیناسیون انجام می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها