دادستان: بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح غیرقانونی در جوانرود کشف شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود از کشف بیش از یکصد قبضه سلاح کمری و تجهیزات مرتبط با آن و دستگیری متهمین در این شهرستان خبر داد.

دادستان: بیش از ۱۰۰ قبضه سلاح غیرقانونی در جوانرود کشف شد

«حبیب‌الله سپهرآیین» روز سه‌شنبه در این ارتباط، اظهار داشت: با اهتمام سربازان گمنام امام زمان (عج) طی روزهای گذشته، مجموعاً تعداد ۱۰۳ قبضه سلاح کمری در ۲ کلاس مختلف، ۱۸۹تیغه خشاب و مقادیری فشنگ مربوطه کشف، متهمان دستگیر و با قرار وثیقه متناسب راهی زندان شدند.

وی با اشاره به اینکه تمامی اسلحه و تجهیزات یادشده، ساخت کشور ترکیه است، عنوان کرد: متأسفانه ساخت سلاح های بی کیفیت و یکبار مصرف در برخی نقاط از جمله همسایگان ما منجر به بروز حوادث و سوانح جبران ناپذیری برای شهروندان شده است که لزوم هوشیاری در این باره ضروری به نظر می رسد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جوانرود تاکید کرد: تامین امنیت شهروندان و جامعه خط قرمز ماست و در این مسیر ذره ای مماشات نخواهیم کرد و همان گونه که بارها تاکید شده است ضابطین قضایی و نهادهای امنیتی و انتظامی در این خصوص با اشراف همه فعل و انفعالات را رصد و با کسانی که درصدد ایجاد اخلال در امنیت و آرامش مردم از طرق مختلف از جمله قاچاق سلاح باشند برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است./ایرنا

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها