اگر میخواهید خوشتیپ تر شوید بخوانید!

یکی از رازهای خوشتیپ بودن پیروی از مدل ها در نوع پ.شش است که دراین گزارش به چند نکته که مربوط به مد لباس است اشاره خواهیم داشت.

اگر میخواهید خوشتیپ تر شوید بخوانید!

به گزارش مستقل آنلاین  با وجود اینکه مد حد و مرز نداره و هرچیزی که در تن یک فرد به خوبی ظاهر شود شامل مد خواهد بود. اما برای خوش پوش تر شدن و یا همسو شدن با سایرین در حوزه مد و لباس چند نکته کلی را می توانید رعایت کنید. در واقع دانستن نکات بیشتر مد و فشن به شما کمک می‌کند که یک استایل متفاوت و حرفه‌ای داشته باشید و درست مانند استایلیست‌های معروف لباس بپوشید.

 

داشتن شومیز سفید را از یاد نبرید

اگر قرار باشد داخل کمد لباس‌هایتان یک لباس همیشه کاربردی داشته باشید، حتما یک شومیز سفید ساده انتخاب اول است. شومیزهای سفید همان‌هایی هستند که می‌توانید به وفور در استایل مرلین مونرو پیدا کنید.

یک شومیز سفید و ساده‌ی زنانه به راحتی به یک شلوار جین ظاهری درخشان می‌دهد و باعث می‌شود یک دامن ساده، کلاسیک و خاص به نظر برسد.

توصیه‌ی مهم: شومیز سفید را ترجیحا با دست بشویید یا با لباس‌های کاملا سفید دیگر در ماشین لباسشویی بریزید. بیش از حد از مایع سفیدکننده استفاده نکنید، چون باعث زرد شدن پارچه می‌شود.

 

لباس‌های بدن‌نما یا رنگ بدن را با استراتژی بپوشید

بخشی از جذابیت و گیرایی استایل شما به این بستگی دارد که بدانید چقدر از بدنتان در یک لباس باید پوشیده باشد و چقدر از آن می‌تواند دیده شود.

استایلیست آنجلینا جولی در این راستا پیشنهاد می‌کند «تنها یک بخش از بدنتان را برای دیده شدن انتخاب کنید». بنابراین، اگر یک لباس مجلسی دکلته انتخاب می‌کنید، دامن شما نباید بیش از اندازه کوتاه باشد، یا اگر لباستان کوتاه یا دارای چاک بلند است، بهتر است شانه‌ها پوشیده باشند.

 

اکسسوری‌ها را از رنگ‌های روشن انتخاب کنید

اگر تیپ شما پر است از رنگ‌های خنثی مثل سرمه‌ای، مشکی، شتری یا خاکستری، به سادگی می‌توانید به این رنگ‌ها کمی انرژی بدهید؛ کافیست کیف و کفش خودتان را از رنگ‌های روشن و تند مثل قرمز انتخاب کنید.

اکسسوری‌ها شامل انواع کیف، کفش، زیورآلات، کمربند، شال و روسری به راحتی می‌توانند یک تیپ ساده و بدون رنگ را جذاب و منحصر به فرد نشان دهند و علاوه بر این خیلی راحت با هر تیپی ست می‌شوند.

 

قد شلوار را با قد پاشنه‌ی کفش تنظیم کنید

یکی از معروف‌ترین استایلیست‌های هالیوود، معتقد است «بزرگ‌ترین اشتباه خانم‌ها این است که قد شلوارشان را متناسب با قد پاشنه‌ی کفش انتخاب نمی‌کنند».

در واقع یک شلوار باید یا مناسب کفش‎های تخت زنانه باشد یا کفش‌های پاشنه بلند.

قاعده‌ی کلی: قد شلوار باید به اندازه‌ای باشد که حدود ۱٫۵ سانتی‌متر از سطح زمین بالاتر قرار بگیرد یا درست به روی کفش برخورد کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها