عکس های عاشقانه فرهاد مجیدی و همسرش + بیوگرافی

فرهاد مجیدی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است، این زندگی پس از سال ها به جدایی و طلاق انجامید.

عکس های عاشقانه فرهاد مجیدی و همسرش + بیوگرافی

فرهاد مجیدی با دختری بنام فرناز مومنی ازدواج کرد و از این رابطه صاحب یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا است، این زندگی پس از سال ها به جدایی و طلاق انجامید.​​​​​

فرهاد مجیدی فوتبالیست مطرح ایرانی متولد ۱۳ خرداد ۱۳۵۵ در تهران است. فرهاد مجیدی تاکنون بیش از چهل بازی در تیم ملی ایران را در کارنامه ی خود دارد، جزو لژیونرهای تیم استقلال به حساب می آمد و با بازی در تیم راپید وین و هم چنین لیگ های عربی حاشیه خلیج فارس توانست به موفقیت های فراوانی دست پیدا کند.

در این بین قهرمانی او به همراه تیم العین امارات در لیگ قهرمانان آسیا را می توان مهم ترین عنوان کارنامه ی کاری مجیدی نام برد. فرهاد مجیدی با ۹۳ گلی که برای استقلال به ثمر رسانده است دومین گلزن برتر تاریخ این باشگاه به شمار می‌رود و همچنین وی در نظرسنجی سایت فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان محبوب ترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۱ انتخاب شد.

خانواده فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در یک خانواده اصیل با وضعیت مالی و اجتماعی خوب متولد شد. پدر او کارمند ارتش بود. او دو خواهر و یک برادر کوچک‌تر به نام فرزاد دارد.

فرزاد مجیدی نیز از بازیکنان فوتبال کشور است که در تیم‌های استقلال و نساجی مازندران سابقه بازی دارد. مادرش به طور کلی مخالف حضور او در میادین فوتبال بود اما پدرش از همه نظر یار و پشتیبان او بود. 

ازدواج و طلاق  فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی دو بار ازدواج کرده که یکی از آن ها ناموفق بوده است.

PABS4Mock2

همسر فرهاد مجیدی

در حال حاضر فرناز مومنی همسر فرهاد مجیدی می باشد و دو فرزند به نام های تیام و امیر بردیا دارند. فرهاد مجیدی هم اکنون در تهران به همراه همسر و فرزندانش زندگی می کند.

ورود فرهاد مجیدی به دنیای فوتبال

فرهاد از کودکی عاشق فوتبال بود و فعالیت خود رااز تیم های پایه آغاز کرد. 

تیم جوانان کشاورز، اولین تجربه رسمی فرهاد مجیدی

اولین تیم رسمی و تقریباً مطرح او جوانان کشاورز بود. تیمی که با کمبود امکانات مواجه بود اما با این حال این مساله باعث نشد تا فرهاد مجیدی فوتبال را کنار بگذارد.

farhad-majidi-02

فرهاد مجیدی در تیم بهمن

پس از حضوری تقریبا کوتاه در جوانان کشاورز در همان رده سنی به تیم بهمن پیوست. وضعیت در تیم جوانان بهمن بهتر از کشاورز بود. روزی ۳ بار تمرین می کرد. تمرین های سنگین و نفس گیر. برای حضور در مسابقات استانی به تیم صنایع پارچین پیوست و هشت ماه به صورت بازیکن قرضی در این تیم توپ زد.

درخشش او در تیم صنایع باعث شد تا مربیان تیم امید بهمن برای جذب دوباره او تلاش کنند. پس از آن به فعالیت خود در تیم بهمن ادامه داد و پس از تمارین سنگین و تلاش‌های بسیار در مدت زمان کوتاهی توانست به تیم بزرگسالان و مطرح بهمن راه پیدا کند. آن روزها بهمن در شرایط خوب و آرمانی قرار داشت.

حضور فرهاد مجیدی در استقلال

فرهاد مجیدی پس از درخشش در تیم بزرگسالان بهمن در سال ۱۳۷۶ و در سن ۱۹ سالگی  به استقلال تهران پیوست. شم بالای گلزنی و هوش فوق العاده او باعث شد که به یکی از موفق ترین و محبوب ترین بازیکنان آن زمان استقلال تبدیل شود. به واقع می توان از فرهاد مجیدی به عنوان یکی از ستاره های اواخر دهه هفتاد نام برد. مجیدی سال‌ها برای استقلال بازی کرد و همین مساله باعث شد که حتی امروز محبوبیت خاصی بین هواداران استقلال داشته باشد.

فرهاد مجیدی در تیم راپید وین

درخشش فرهاد مجیدی در بازی‌های لیگ ایران و حتی در سطح آسیا با پیراهن استقلال باعث شد تا سران باشگاه راپید وین اتریش که با استقلال روابط حسنه ای داشتند سخت به دنبال جذب فرهاد باشند. فرهاد مجیدی در سال ۷۸  به تیم راپید وین اثریش رفت و لژیونر شد.

پس از پایان رسیدن زمان قرارداد اول، اختلاف نظر در مبلغ قرارداد بعدی و همین طور یکی دو مصدومیت سنگین باعث شد تا فرهاد مجیدی فکر ادامه فوتبال در اروپا را از سر خود بیرون کند. فرهاد مجیدی در دوازده مسابقه که برای این تیم به میدان رفت تنها ۶ گل به ثمر رساند و در نهایت مدیران باشگاه تصمیم گرفتند قرارداد خود را با این بازیکن به صورت دو طرفه فسخ کنند.

farhad-majidi-01

تیم الوصل اولین تجربه فرهاد مجیدی در امارات  + آغاز دوره طلایی فرهاد مجیدی در فوتبال

اولین تیم فرهاد مجیدی در امارات الوصل بود. پس از مدت کوتاهی با شرایط فوتبال امارات آشنا شد. کم کم به یک ستاره محبوب در بین شیوخ اماراتی تبدیل شد و پوسترهای او در سرتاسر امارات به چشم می خورد. سبک بازی او با دیگر بازیکنان آنقدر متفاوت بود که بازی‌های او خیلی زود به چشم آمد.

فرهاد مجیدی از نظر مالی نیز آنقدر تامین بود که جایی را جز امارات ترجیح نمی داد. فرهاد مجیدی ۴ سال در این تیم، ۸ بازی برای تیم الوصل امارات به میدان رفت و ۷ گل به ثمر رساند. در سال ۲۰۰۳ به شکل فرضی به العین رفت و با این تیم قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرد. پس از آن بار دیگر به شکل قرضی راهی الاهلی امارات شد. النصر و الاهلی تیم های بعدی فرهاد در امارات بودند.

820_shoot-1398-09-26_1576532195

بازی فرهاد مجیدی در تیم‌های الاهلی و العین امارات

فرهاد مجیدی پس از الوصل به الاهلی رفت. در آنجا نیز بازی‌های خوبی به نمایش گذاشت. در سال ۲۰۰۳ به عنوان بازیکن قرضی به تیم العین امارات پیوست تا در جام باشگاه‌های امارات به میدان برود. او آن سال در بازی نیمه نهایی جام باشگاه های آسیا و در برابر دالیان درخشید و به یک قهرمان تبدیل شد.

گل رویایی فرهاد مجیدی در آن بازی العین را به فینال جام باشگاهای آسیا برد و در آخر او با العین قهرمانی در آسیا را تجربه کرد. او دوباره به الاهلی پیوست. فرهاد مجیدی در طول مدت حضور در الاهلی حدود ۱۳۰ گل برای این تیم به ثمر رساند و در سال ۲۰۰۶ با این تیم قهرمان لیگ امارات شد.

فرهاد مجیدی در تیم النصر امارات

فرهاد مجیدی که با قراردادی دو میلیون دلاری به JDL النصر امارات پیوست. بعد از یک نیم فصل حضور در النصر به صورت قرضی بار دیگر راهی الاهلی امارات شد. پس از اتمام قرارداد قرضی وی با الاهلی در حالی که یک سال دیگر با النصر قرارداد داشت، قرار داد مجیدی فسخ شد[۱۹] و او در تابستان سال ۸۶ برای سومین بار به استقلال بازگشت.

بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال

فرهاد مجیدی سرانجام در سال ۸۶ یعنی لیگ هفتم حرفه ای با مدیریت  فتح ا… زاده و سرمربیگری مرحوم ناصر حجازی پس از حدود شش سال دوری به فوتبال ایران برای بار سوم به استقلال بازگشت. او در حالی به استقلال پیوست که مدیران پرسپولیس نیز به دنبال جذب او بودند.

فرهاد مجیدی پس از رفت و آمدهای فراوان بلاخره کارت آی تی سی خود را دریافت کرد تا این روزها به عنوان شاه مهره آبی ها از او یاد شود. در این بین می توان گل او به علیرضا حقیقی، دروازه بان وقت پرسپولیس، در دربی را که در نهایت با پیروزی تیم استقلال همراه شد را مهم ترین اتفاق دوره ی دوم حضور فرهاد مجیدی در ایران بدانیم.

5PV42SghA0uy

عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال

فرهاد مجیدی در دو فصل اول حضورش در استقلال درخشش چندانی نداشت و بیشتر به عنوان یک بازیکن تعویضی در ترکیب تیم قرار می گرفت. اما از اواخر لیگ هشتم و به شکل قطعی از ابتدای لیگ نهم حرفه ای دوران طلایی فرهاد شروع شد. در سه فصل اخیر مجیدی بهترین بازیکن استقلال و از بهترین های لیگ برتر ایران لقب گرفت.

فرهاد مجیدی در دوران حضورش در استقلال ۱۳۵ بازی برای این تیم انجام داد و موفق شد ۶۱ گل هم به ثمر برساند. مجیدی در کنار نفراتی چون غلامحسین مظلومی، آرش برهانی و غلامرضا عنایتی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه استقلال محسوب می شود.

بازی فرهاد مجیدی در الغرافه قطر

فرهاد مجیدی در ۴ ماه حضور خود در این تیم در ۲۲ بازی که انجام داد ۷ بار موفق به گلزنی شد و به همراه الغرافه به قهرمانی جام حذفی باشگاه‌های قطر دست یافت. مجیدی در پایان این دیدار با پرچم ایران در جشن قهرمانی الغرافه شرکت کرد.

U0JLl5jzejcx

حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی

فرهاد مجیدی در سال ۱۳۷۵ و در سن ۲۰ سالگی برای اولین بار توسط محمد مایلی‌کهن، (مربی وقت تیم ملی) به تیم ملی دعوت شد. فرهاد مجیدی اولین بازی ملی خود را برای بازی‌ های جام ملت‌ های آسیا ۱۹۹۶ (۱۳۷۵ ) در امارات و در برابر کویت انجام داد. فرهاد مجیدی همراه تیم ملی به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه هم رفت.

او در ۲۶ شهریور ۱۳۸۹ در دوره مربیگری افشین قطبی از بازی در تیم ملی خداحافظی کرد. فرهاد مجیدی، در سال۱۳۹۰ و در سن ۳۵ سالگی در لیست کارلوس کیروش قرار گرفت اما با ارسال نامه‌ای به علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال ایران، خداحافظی‌اش را از بازیهای ملی اعلام کرد.

فرهاد مجیدی بازیکن کم فروغ در رده ملی

از فرهاد مجیدی به عنوان یک بازیکن کم فروغ در رده ملی یاد می شود. او در حالی که در اوج بود و در امارات می درخشید خیلی کم به تیم ملی دعوت می شد و زمانی هم که به اردو ها ملحق می شد به دلیل دوری طولانی از تیم ملی نمی توانست به هماهنگی لازم برسد. او در طول دوران بازیگری خود ۴۱ بازی ملی انجام داده است و موفق به ثمر رساندن ۱۰ گل شده است.

سلفی-های-منشوری-بازیکنان-تیم-ملی-فوتبال (2)

خداحافظی فرهاد مجیدی از فوتبال

سرانجام فرهاد مجیدی در روز هفتم آبان ماهِ سال ۱۳۹۲ در بازی مقابل مس کرمان، در حالی که پیراهن تیم محبوب خود، استقلال را به تن داشت و به سکوهای خالی بوس می فرستاد، از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. اندک هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه، خداحافظی «شاه فرهاد» که لقب فرهاد مجیدی در استقلال بود، را یکی از عذاب آورترین روزهای عمرشان دانستند و به گریه و زاری در ورزشگاه پرداختند.

اختلافات فرهاد مجیدی  

فرهاد مجیدی پس از بازگشت به استقلال با سه نفر به شدت مشکل و اختلاف داشت. فرهاد و علی منصور یک فصل آن هم در لیگ هفتم حرفه ای هم تیمی بودند. اما مشکل اصلی آن‌ها به فرزاد، برادر کوچک تر فرهاد بر می گشت.

پیروز قربانی هم بر سر همین مسایل با فرهاد مشکل داشت. او حتی جدایی خود از استقلال را گردن مجیدی انداخت. رابطه بد او با امیر قلعه نویی هم که برای همه آشکار است. اما دلیل اصلی آن را نه ژنرال و نه مجیدی به طور شفاف بیان نکردند.

سلفی-های-منشوری-بازیکنان-تیم-ملی-فوتبال (1)

شیخ اماراتی زیر پیراهن فرهاد!

در یکی از بازی های الوصل زمانی که مجیدی برای تیمش گلزنی کرد پیراهن خود را بالا زد وعکس یکی از شیخ های امارات را نشان داد! افشای این اتفاق از سوی روزنامه گل باعث شد تا او علیه این روزنامه شکایت کند.

هر چند در پایان با توجه تصاویر و مدارک ر وزنامه گل  تبرئه شد. فرهاد در توضیح این ماجرا گفت چون تولد آن شیخ بود، باشگاه به تمام بازیکنان دستور داده بود آن تی شرت را زیر پیراهن خود بپوشند و هر کس گل زد تصویر او را نشان دهد!

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها