شقایق دهقان| ماجرای جنجالی طلاق از مهراب قاسمخانی + سند

تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی از ازدواج اولش ،به شقایق دهقان ، جنجالی شد و آغاز جدال و اقدام به جدایی زوج هنری شد .

شقایق دهقان| ماجرای جنجالی طلاق از مهراب قاسمخانی  + سند

شقایق دهقان بازیگر کشورمان 39 ساله شد.نیروانا قاسم خانی فرزند مهراب قاسم خانی و دخترخوانده شقایق دهقان با انتشار عکس و متنی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت که با حاشیه هایی همراه شده است.

مهراب قاسم خانی دو بار ازدواج کرده است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا بود. پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان بود.

جنجال زن بابا نامیدن شقایق دهقان توسط دختر مهراب قاسمخانی

 تبریک تولد متفاوت نیروانا قاسمخانی دختر مهراب قاسمخانی از ازدواج اولش ،به شقایق دهقان ، جنجالی شد و باعث واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی گردید .نیروانا قاسم خانی با انتشار عکس و متنی، تولد شقایق دهقان، مادر خوانده اش را تبریک گفت.

شقایق دهقان بازیگر کشورمان 39 ساله شد.نیروانا قاسم خانی فرزند مهراب قاسم خانی و دخترخوانده شقایق دهقان با انتشار عکس و متنی تولد شقایق دهقان را تبریک گفت که با حاشیه هایی همراه شده است.

مهراب قاسم خانی دو بار ازدواج کرده است. حاصل ازدواج اولش یک دختر به نام نیروانا بود. پس از جدایی از همسر اولش، وی برای بار دوم با شقایق دهقان ازدواج کرد. حاصل این ازدواج پسری به نام نویان بود.

نیروانا قاسم خانی نوشت:

طلاق شقایق دهقان

جنجال زن بابا نامیدن شقایق دهقان توسط دختر مهراب قاسمخانی

زن بابایم تولدت مبارک ❤❤

عکس شقایق دهقان منتشر شده توسط نیروانا قاسم خانی

این جمله با واکنش های متعددی همراه شد و نیروانا قاسم خانی مجبور به واکنش شد و نوشت:

مثلا الان مادرشوهر هم حرف زشت و توهین حساب میشه؟ از کی تاحالا نسبت ها به فحش تبدیل شده و این همه ادم دلواپس از خودش بجا گذاشته؟ مامان، بابا، خواهر،  برادر ، زن بابا و … اینا نسبتن نه توهین و بی احترامی

بیوگرافی مهراب قاسم‌ خانی و همسرش + علت طلاق و همسران

مهراب قاسم‌ خانی متولد 16 آذر 1350 در تهران، نویسنده است.

فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس نقاشی است، یک برادر بنام پیمان دارد که او هم نویسنده است، دوبار ازدواج کرده، او مهران مدیری را به دورهمی آورد اما خودش اخراج شد.

او تجربه بازی کوتاهی در خوب ، بد جلف را نیز دارد.

طلاق شقایق دهقان

عکس و بیوگرافی مهراب قاسم‌ خانی

از دامپزشکی تا نقاشی

قبل از کنکور دوست داشتم رئیس باغ وحش شوم اما بعد سه بار کنکور دامپزشکی که قبول نشدم کنکور هنر دادم، چون نقاشی ام خوب بود، در دانشگاه همشه معدل بالای 19 – 18 داشتم و در کنکور فوق لیسانس نفر پنجم، ششم شدم.

این را جایی نگفته بودم همین الان هم اگر پیشنهاد شود، نویسندگی را کنار می گذارم و رئیس باغ وحش می شوم.

 

شروع نویسندگی

به خاطر علاقه ای که به سینما داشتم، رفتم و دوره فیلمنامه نویسی را در مرکز اسلامی آموزش فیلمسازی گذراندم بعد از این دوره بود که نویسندگی برایم شکل جدی پیدا کرد.

طلاق شقایق دهقان

عکس مهراب قاسم‌ خانی و همسرش شقایق دهقان و پسرش

فعالیت حرفه ای

فعالیت جدی‌ اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه ببخشید شما ؟ به کارگردانی مهران مدیری بود در نقش نویسنده آغاز کرد.

اوج کارهای هنری‌ اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌ گردد در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌ چین را با نوشته‌ های خود یاری رساندند.

کارهای شاخص

پس از پاورچین به همراه برادرش مجموعه کمربندها را ببندیم سال 83 را کار کرد سپس در پاییز 84 فیلمنامه نویس شب های برره مهران مدیری شد و سال 85 باغ مظفر را تمام کرد.

سپس مرد هزار چهره و پاییز 88 سریال مسافران رامبد جوان را نوشت، از موفق ترین کارهای وی می توان به سریال ساختمان پزشکان سروش صحت در سال 90 و سریال پژمان در سال 92 اشاره کرد.

فیلم سن پطرزبورگ سال 88 ، دزد و پلیس سال 91 را نیز در کارنامه دارد.

مهراب قاسم‌ خانی در کنار فرزندان و برادرش

طلاق شقایق دهقان

عکس مهراب قاسم‌ خانی در کنار فرزندان و برادرش

ازدواج اول

مهراب قاسم خانی در 23 سالگی با دختری بنام مریم گلرو ازدواج کرد و در 25 سالگی صاحی یک دختر بنام نیروانا شد این زندگی مدتی بعد دچار حاشیه شد و سرانجام به طلاق انجامید.

ازدواج دوم

قاسم خانی برای بار دوم در سال 1383 با شقایق دهقان بازیگر شناخته شده ازدواج کرد که تا به امروز دوام آورده، آنها صاحب یک فرزند پسر بنام نویان هستند.

محراب و شقایق سر سریال پاروچین با بکدیگر آشنا شدند.

طلاق شقایق دهقان

نیروانا دختر و مریم گلرو همسر اول مهراب

عکس نیروانا دختر و مریم گلرو همسر اول مهراب قاسم‌ خانی

طرفدار علی دایی

من طرفدار شماره یک علی دایی هستم و عکسش را به دیوار اتاقم چسبانده ام، علی دایی یک جنگجوی واقعی است من اصلا بازیکنان تاحدودی خشن را دوست دارم.

مجبوری پرسپولیسی شدم

من قبل از اینکه خودم بفهمم، پرسپولیسی شدم. چون پدر و مادرم اسمم را به خاطر مهراب شاهرخی انتخاب کردند. همه فکر می کنند اسمم برگرفته از شاهنامه است.

در صورتی که پدر و مادرم کاملا فوتبالی و استادیومی بودند، بنابراین چاره ای جز پرسپولیسی شدن نداشتم.

فیلم و تئاتر

من تئاتر را دوست ندارم در سلیقه من نیست فیلم های خارجی زیاد می بینم.

فیلم های ایرانی شاید جمعا 10 عدد دیده باشم فیلم های پیمان بوده، فیلم های آقای فرهادی، رامبد جوان و فیلم آقای معادی که دوستشان هم داشتم.

طلاق شقایق دهقان

 

من اصلا دکتر نمی‌ روم

سرما هم که می‌خورم، صبر می‌ کنم تا خودش خوب شود دندانهایم مشکل دارد و 2 سال است که به دندانپزشکی نمی‌ روم درستش کنم و حالا چند تا دندان نصفه و نیمه در دهانم دارم.

کت و شلوار نمی پوشم

کت و شلوار خریدم و هیچ‌ وقت هم آن را نپوشیدم، من تا به حال کت و شلوار نپوشیده‌ام حتی در مراسم عروسی‌ ام هم نپوشیدم، کت و شلوار به طرز وحشتناکی به من نمی‌ آید.

ماجرای دورهمی

در سال 95 بعنوان کارگردان و نویسنده دورهمی را ساخت و با مهران مدیری نیز برای اجرا به توافق رسید، بعد از 12 قسمت بدلیل ممنوعیت کاری از طرف سازمان مواجه شد که در نهایت حتی از ورود او به لوکیشن مجموعه نیز جلوگیری شد.

در نهایت از این مجموعه خداحافظی کرد و از مهران مدیری خواست کارگردانی این مجموعه را برعهده بگیرد

اعتراف مهراب قاسمخانی به کتک زدن شقایق دهقان (عکس)

مهراب قاسم خانی طنز پرداز و فیلمنامه نویس مشهور کشورمان بعد از اینکه در نوشته ای طنز ، اعتیاد شقایق دهقان را برملا کرد ! اینبار از کتک زدن شدید همسرش خبر داد ! به گزارش ایران ناز مهراب قاسم خانی نسبت به انتشار یک شایعه در فضای مجازی درباره همسرش واکنش نشان داد.

اعتراف مهراب قاسمخانی به کتک زدن شقایق دهقان (عکس)

هنوز زمان زیادی از شایعه اعتیاد شقایق دهقان نمی گذرد که شایعه جدید پیرامون مهراب قاسمخانی و همسرش این روزها در شبکه های مجازی خبری دست به دست میچرخد و حکایت از تعصب زیاد این فیلمنامه نویس به همسر بازیگرش دارد که اجازه فعالیت در شبکه های مجازی را به او نمی دهد. به طور کل واکنش های مهراب قاسمخانی به شایعاتی که پیرامون خودش و خانواده اش میچرخد جالب توجه است و این بار هم این نویسنده شایعه ای که این روزها سوژه شبکه ها شده است را دستمایه طنز قرار داد و نوشت:

پس از کشف اعتیاد بازیگر زن مشهور، ش.د به مواد مخدر، برگی دیگر از زوایای تاریک زندگی مشترک وی با فیلمنامه نویس چاق م.ق برملا شد. در این ارتباط م.ق که در ابتدا همه اتهامات را تکذیب میکرد پس از بازجویی های فنی گفت “آخ”. او همچنین افزود که “بله من یه عنوان یک مرد ایرانی غیرتمند و متعصب نمیتوانستم تحمل کنم که شقایق… ببخشید، ش.ق وارد فضای مجازی شود و به همین خاطر او را هر روز سفت کتک میزدم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها