پست جالب آذری جهرمی به مناسبت روز مادر + عکس

محمدجواد آذری جهرمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

پست جالب آذری جهرمی به مناسبت روز مادر + عکس

به گزارش مستقل آنلاین باشگاه خبرنگاران جوان، فردا (۲۶ بهمن ماه) مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله و روز مادر نام گرفته است. به همین مناسبت، محمدجواد آذری جهرمی به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد؛ در ادامه متن و تصویر ارسالی وی در اینستاگرام را مشاهده می‌کنید:

مادر‌ها و بانوان ایران زمین، روزتون مبارک!. امروز همسرم و من، مشترکا به دو مادر عزیزم، یکی مادر خودم و دیگری مادر خانمم تبریک گفتیم. همه چیز رو ما مدیون این دو فرشته دوست‌داشتنی خدا هستیم. از دوران بچگی تا بزرگ شدنمون، تک تک لحظاتمون. هر شادی و خوشبختی که داشتیم را شما ساختید! دوستتون داریم!

و همسرم، می‌خواهم در این لحظه، بابت تمامی محبت‌ها و صبوری‌هایی که داشتی، از تو تشکر کنم. لحظاتی که مونس جان من بودی و موجب آرامشم. خدا رو بابت نعمت وجود تو و بچه‌ها هزاران بار شکر می‌کنم. خیلی فرصت نشد برایت هدیه‌ای بگیرم، جز همین نقاشی روی سنگ که با کمک خودت برایت درست کردم

و، اما یک خبر خوب هم به همگی بدهم:


دیشب سایت «نت‌سنج پلاس» رو معرفی کردیم. بیش از صد هزار نفر در این مدت کوتاه بازدید داشتند و رکورد زدند. می‌توانید در اون، وضعیت کیفیت اینترنت رو ببینید و بر عملکرد بنده و همکارانم نظارت کنید.
دیشب به ۲۰۰ نفر از مشارکت‌کنندگان در سایت، یک سال اینترنت رایگان هدیه کردیم. امشب هم به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن و روز مادر، به ۵۰۰ نفر هدیه تقدیم می‌کنیم. سایت عالی هست، ببینید!

 

پست جدید وزیر ارتباطات به مناسبت روز مادر

 
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها