مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر دومین دوره مسابقه نقاشی «دنیای رنگی من»

دومین دوره مسابقه نقاشی «دنیای رنگی من» به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک و با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین بچه‌ها و خانواده‌هایشان، با استقبال باشکوه خانواده‌های سیرجانی برگزار شد.

مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر دومین دوره مسابقه نقاشی «دنیای رنگی من»

مراسم اختتامیه و تجلیل از نفرات برتر دومین دوره مسابقه نقاشی «دنیای رنگی من» و همچنین تجلیل از شرکت‌کنندگان در مسابقه نقاشی راهپیمایی ۱۳ آبان، عصر روز یکشنبه در محل نگارخانه راز فرهنگسرای سیرجان برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، دومین دوره مسابقه نقاشی «دنیای رنگی من» به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی کودک و با هدف افزایش روحیه نشاط و شادابی در بین بچه‌ها و خانواده‌هایشان، با استقبال باشکوه خانواده‌های سیرجانی و با مشارکت روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، باشگاه فرهنگی ورزشی گل‌گهر، شرکت نظم آوران و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان در محل مجموعه ورزشی گل‌گهر برگزار شد.

این مسابقه نقاشی با موضوع «فوتبال، قهرمانی، شادی» برگزار شد و پس از بررسی آثار توسط هیئت داوران و کادر اجرایی که از اساتید و هنرمندان مطرح شهرستان بودند، ۲۲ نفر به عنوان برندگان رده های سنی مختلف انتخاب شدند.

همچنین در این مراسم ۸ نفر از دانش‌آموزانی که در حاشیه راهپیمایی ۱۳ آبان در مسابقه "نقاشی بر روی پارچه" که به مناسبت روز دانش آموز و همزمان با راهپیمایی۱۳ آبان به همت روابط عمومی و امور بین الملل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر و با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیرجان برگزار شد مورد تجلیل قرار گرفتند.

IMG_20191204_050013_949

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها