وقتی نورافکن هر دو عشقش را دوست دارد !+عکس

امید نورافکن بود که با شوتی با پای غیرتخصصی همه چیز را در مهم ترین نبرد هفته دوازدهم تغییر داد ولی شاید در آینده این گل تحت تاثیر جشن شادی امید قرار بگیرد.

وقتی نورافکن هر دو عشقش را دوست دارد !+عکس

امید نورافکن از زمان پیوستن به سپاهان شیوه محتاطانه تری در صحبت هایش در پیش گرفته؛ او حالا در یکی از پرافتخارترین تیم‌های لیگ برتر بازی می کند و تمام توانایی هایش را وقف این تیم کرده است.

پیوستن نورافکن به سپاهان که در نیم فصل دوم فصل گذشته از بلژیک به استقلال بازگشت و برای تیم شفر و فرهاد مجیدی بازی کرد، مورد انتظار و علاقه هواداران استقلال نبود و به همین دلیل کاپیتان تیم ملی امید که بنا به شرایط فوتبال حرفه ای در نهایت سر از سپاهان و تیم امیرقلعه نویی درآورد، سعی کرده در این مدت با احترام در مورد تیم سابقش و همینطور هوادارانش صحبت کند و در اصفهان هم اینقدر خوب کار کرده که محبوب هواداران شده باشد و یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیم امیرقلعه نویی.

شاید به همین دلیل بود که نورافکن پس از گلزنی در وقت های اضافی مقابل تیم سابقش و قطع کردن روند پیروزی های این تیم، ابتدا با تمام وجود شادی کرد و سپس وقتی بازیکنان یکی یکی حلقه شادی‌ای که درمرکزش امید نورافکن و امیرقلعه نویی قرار داشتند را ترک کردند، او تصمیم عجیب خود را عملی کرد.

معمولا بازیکنان وقتی مقابل تیم های سابقشان بازی می کنند و گل می زنند، شادی نکردن را برای ادای احترام به هواداران می‌پذیرند ولی امید نورافکن که در اوج جوانی بازیکن با تجربه ای به شمار می رود و رهبر تیم ملی امید ایران هم هست پس از فاصله گرفتن از امیرقلعه نویی به سمت ضلع شمال غربی استادیوم رفت؛ یعنی جایی که هواداران استقلال نشسته بودند. نورافکن رفته رفته قدم هایش را آهسته تر و آهسته تر کرد و سپس روبروی نرده های جایگاه هواداران مغموم استقلال سرجای خود ایستاد و چند ثانیه به آنها تعظیم کرد تا نشان دهد که آنها را فراموش نکرده است.

امیرقلعه نویی در کنفرانس خبری پس از پایان بازی، ضمن گلایه از رفتار چند بازیکن استقلال و نحوه برخورد آنها با هواداران سپاهان، از نورافکن تمجید کرد، با این وجود هواداران هر دو تیم استقلال و سپاهان چنین عقیده ای ندارند؛ هواداران استقلال نورافکن را به دلیل برپایی شادی گل مقابل تیم محبوبشان مواخذه می کنند و طرفداران سپاهان هم می خواهند که تمام حواس بازیکنانشان معطوف به تیم خودی باشد.

امید نورافکن اما تازه کیلومترهای ابتدایی مسیر حرفه ای خود در فوتبال را آغاز کرده ؛ او همین حالا و در ۲۱ سالگی به عنوان معتمدترین بازیکن تیم ملی امید به شما می رود و در سپاهان هم به خوبی نقش خودش را پیدا کرده است، تا حدس زدن این نکته که آینده درخشانی پیش روی او قرار دارد، کار سختی نباشد؛ حالا چه در سپاهان، چه در بازگشت به بلژیک و بازی برای شالروآ، چه تیم های سرشناس‌تر اروپایی و در نهایت چه در استقلال که از آنجا به فوتبال ایران معرفی شد.

نورافکن بود که با شوتی با پای غیرتخصصی همه چیز را در مهم ترین نبرد هفته دوازدهم تغییر داد ولی شاید در آینده این گل تحت تاثیر جشن شادی نورافکن قرار بگیرد.

 

 

 

منبع: پارس فوتبال
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها