توافق با ایران پنجاه، پنجاه است!

هنوز امیدواریم که توافق برجام در یک بازه زمانی معقول به دست آید، اگرچه باید این واقعیت را بپذیریم که پنجره فرصت پیش رو هر لحظه ممکن است بسته شود.

توافق با ایران پنجاه، پنجاه است!

توافق با ایران پنجاه، پنجاه است!

مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی نسبت به دستیابی به یک توافق با ایران براساس جدول زمانی مناسب ابزار امیدواری کرد.

رافائل گروسی مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در سخنرانی خود در پارلمان اروپا با اشاره به مساله ایران ابراز امیدواری کرد که آژانس بتواند بر اساس یک جدول زمانی متناسب با ایران به توافق دست یابد.

بر اساس گزارش الجزیره، وی در ادامه اظهارات خود افزود: پنجره دستیابی به توافق درباره پرونده هسته‌ای ایران ممکن است هر لحظه بسته شود.

مدیر کل بین اللملی آژانس انرژی اتمی گفت این نهاد ​​«به شدت نگران» غنی سازی اعلام نشده اورانیوم در ایران است.

 رافائل ماریانو گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی روز سه‌شنبه در پارلمان اروپا گفت: در چند ماه گذشته آژانس بین‌المللی انرژی اتمی «توانست آثار اورانیوم غنی‌شده را در مکان‌هایی شناسایی کند که هرگز توسط ایران به‌عنوان مکان‌هایی که فعالیتی در آن صورت می گرفته، اعلام نشده بود».

او گفت: «ما به شدت نگران این موضوع هستیم. وضعیت خیلی خوب به نظر نمی رسد. ایران، در حال حاضر، نوع اطلاعاتی که ما از آنها نیاز داریم، ارائه نکرده است.»

رافائل گروسی با اشاره به مذاکرات احیای برجام گفت: «البته ما هنوز امیدواریم که توافقی در یک بازه زمانی معقول به دست آید، اگرچه باید این واقعیت را بپذیریم که پنجره فرصت پیش رو هر لحظه ممکن است بسته شود»./انتخاب

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها