سناتور آمریکایی:

با احیای برجام هم تحریم‌های حقوق بشری هم تحریم سپاه باقی می‌ماند

سناتور کریس مورفی: با احیای ناگزیرِ برجام ، نه تنها تحریم های حقوق بشری باقی خواهند ماند، بلکه سپاه پاسداران تحت تحریم های شدید باقی خواهد ماند.

با احیای برجام هم تحریم‌های حقوق بشری هم تحریم سپاه باقی می‌ماند

با احیای برجام هم تحریم‌های حقوق بشری هم تحریم سپاه باقی می‌ماند

 

سناتور جیم ریش، عضو کمیته روابط خارجی سنا: «توافقی که با کاستن از تحریم ها ۹۰ تا ۱۳۰ میلیارد دلار به ایران سود می‌رساند و تحریم‌های بدترین ناقضان حقوق بشر در ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را کاهش می‌دهد، از منافع امنیت ملی ما حمایت نمی‌کند. بدتر از آن، این توافق می تواند پوتین را قادر سازد تا زرادخانه هسته‌ای خود را بسازد.»

توئیت کریس مورفی

 

سناتور کریس مورفی، عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنای آمریکا و رئیس گروه خاورمیانه این کمیته در واکنش به این توییت نوشت:

«من در جلسه توجیهی امروز [رابرت مالی رئیس تیم مذاکره کننده امریکا درمورد مذاکرات احیای برجام] بودم. هیچ یک از این موارد منعکس کننده آنچه در توافق پیشنهادی وجود دارد، نیست. رهایی اقتصاد {ایران از تحریم} محدود خواهد بود و تحریم های حقوق بشر همچنان باقی است.

سپاه نیز به شدت تحت تحریم باقی خواهد ماند. هیچ راهی جز این توافق وجود ندارد که ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز دارد.

هیچ راهی جز این توافق وجود ندارد که ایران را از دستیابی به سلاح هسته ای باز دارد. این حرف ها را بس کنید. هیچ یک از مخالفان توافق با ایران، ایده بهتری ندارند.

تحریم های "فشار حداکثری"، کارساز نبود. خرابکاری و ترور، کارساز نبوده است. جنگ با ایران نیز کارساز نیست. دیپلماسی تنها مسیر قابل دوامی است که تا کنون زمان گریز هسته ای ایران را افزایش داده است.»

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها