حمله به سفارت آذربایجان در تهران + فیلم ناگوار

جمهوری آذربایجان حمله مسلحانه به سفارت خود در تهران را تایید کرده است.

حمله به سفارت آذربایجان در تهران + فیلم ناگوار

به گزارش مستقل آنلاین؛ باکو از حمله مسلحانه به سفارت خود در تهران خبر داد

 به دنبال انتشار اخباری از حمله مسلحانه به سفارت باکو در تهران در صبح روز جمعه، وزارت خارجه جمهوری آذربایجان این حمله را تایید کرد./ فارس

 جزییات حادثه در سفارت باکو در تهران

 ساعت ۸:۳۰ صبح امروز مهاجم یا مهاجمانی به سمت سفارت باکو در تهران حمله می کنند که در نتیجه آن رئیس حراست سفارت باکو کشته و یک فرد دیگر زخمی می شود.

مهاجم مسلح به سلاح های خودکار بوده و توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است. تحقیقات نهاد های امنیتی به سرعت آغاز شده است.

بیانیه وزارت امور خارجه آذربایجان: در 27 ژانویه، حدود ساعت 8:30 صبح، حمله مسلحانه به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران پایتخت جمهوری اسلامی ایران، انجام شد.

مهاجم به بخش امنیتی سفارت نفوذ کرده و با اسلحه کلاشینکف رئیس سرویس امنیتی سفارت را کشت.

دو مامور امنیتی سفارت هنگام دفع حمله مجروح شدند. وضعیت آنها رضایت بخش است. این جنایت هم اکنون در حال بررسی است؛ اطلاعات تکمیلی در اختیار عموم قرار خواهد گرفت./ ایران آنلاین

 

 

نخستین فیلم از لحظه حمله به سفارت جمهوری آذربایجان 

 فرد مهاجم: فروردین امسال همسرم به سفارت آمده و دیگر برنگشته است

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران: ساعت ۸ صبح امروز یک پراید مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تهران توقف می‌کند و با سلاح وارد ساختمان سفارت می‌شود. پس از حمله یک فرد از جمهوری آذربایجان کشته و ۲ نفر مجروح می‌شوند.

در تحقیقات اولیه متهم مدعی شده: فروردین امسال همسرم به سفارت آذربایجان به تهران مراجعه کرده و دیگر به منزل مراجعه نکرده است. در مراجعات مکرر به سفارت هیچ پاسخی از آنها دریافت نمی‌کردم و تصور می‌کردم همسرم در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حاضر است و حاضر به دیدار با من نیست. امروز صبح تصمیم گرفتم با اسلحه کلاشینکفی که از قبل تهیه کرده بودم به سفارت بروم.

 

تکمیل می شود...

حجم ویدیو: 2.76M | مدت زمان ویدیو: 00:00:50
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها