شلیک اشتباهی به یک دانش‌آموز

افسر پلیس هنگامی که به دانش‌‌آموزان دبیرستانی در ایالت ایندیانای آمریکا آموزش می‌داد چگونه افسر پلیس خوبی باشند، به‌طور تصادفی به یکی از دانش‌آموزان شلیک و او را مجروح کرد.

شلیک اشتباهی به یک دانش‌آموز

این حادثه چند روز پیش در دبیرستانی در شهر کلینتون ایندیانا و در کلاس درس «اجرای قانون» رخ داد.

مدرس کلاس، معاون کلانتر شهر با ۱۹سال سابقه عضویت در پلیس بود و آن روز به دانش‌آموزان، آموزش می‌داد که رفتار یک پلیس خوب در برابر افراد بد باید چگونه باشد. بخشی از این کلاس درباره نحوه استفاده از اسلحه بود و برای این کار باید از یک سلاح آموزشی که فاقد گلوله بود، استفاده می‌شد.

در جریان کلاس اما معاون کلانتر، زمانی که می‌خواست سلاح آموزشی را به طرف یکی از دانش‌‌آموزان پرت کند تا وی نحوه استفاده درست از اسلحه را یاد بگیرد، اشتباهی به جای سلاح آموزشی، سلاح واقعی خود را که پر و آماده شلیک بود، به سمت دانش‌آموز نوجوان پرتاب کرد. در همین هنگام، گلوله‌ای از سلاح شلیک شد و به دانش‌آموز نوجوان اصابت و او را مجروح کرد.

 به‌دنبال این حادثه، مسئولان دبیرستان ماجرا را به اورژانس اطلاع دادند و با حضور آمبولانس، دانش‌آموز مجروح به بیمارستان منتقل شد. همچنین با حضور تیم‌های پلیس در دبیرستان، تحقیق از دانش‌آموز و افسر پلیس برای مشخص‌شدن علت حادثه آغاز شد. به‌دنبال این حادثه، مسئولان دبیرستان با صدور اعلامیه‌ای، گفتند که این حادثه کاملا تصادفی بوده و خوشبختانه دانش‌آموز حادثه‌دیده، پس از انتقال به بیمارستان تحت درمان قرار گرفته و حال عمومی او خوب است.

براساس این گزارش، این دومین حادثه تیراندازی اشتباهی از سوی مأموران پلیس آمریکا در ماه نوامبر است و پیش از این نیز شهروند دیگری در جریان تیراندازی اشتباهی پلیس دچار جراحت شده بود.

منبع: همشهری

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها