پیام تسلیت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت درگذشت مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پیامی درگذشت مرحومه «کونیکو یامامورا» مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس را که از بازنشستگان این صندوق بوده است، تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری به مناسبت درگذشت مادر تنها شهید ژاپنی دفاع مقدس

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، در پیام دکتر محمد اسکندری آمده است: درگذشت بانوی مجاهد، مسلمان، فرهیخته و بازنشسته عزیز تحت پوشش صندوق بازنشستگی کشوری را که در طول سال های عمر پربار خود به حق، از پیروان مکتب حضرت فاطمه زهرا (س) بود، و در دامن او یک شهید سرفراز دوران دفاع مقدس پرورش یافت، تسلیت عرض می کنم.

اسکندری با تاکید بر اینکه این مادر اهل ژاپن، الگوی صبر و استقامت در میان مادران شهدا و دوستداران نظام و انقلاب اسلامی است، نوشت: فقدان آن مادر بزرگوار که پس از تحمل بیماری به دیدار محبوب خود شتافت و دعوت حق را لبیک گفت، قطعا برای دلدادگان انقلاب اسلامی مایه اندوه است.

اینجانب درگذشت خانم کونیکو یامامورا (صبا بابایی) را به همه پیروان نظام و انقلاب به ویژه تمامی بازنشستگان عزیز کشور و علاقمندان محور مقاومت، تسلیت عرض نموده و برای آن مرحومه علو درجات را از درگاه ایزد منان خواستارم و امیدوارم صبر زینبی این بانوی بزرگوار، الگویی برای تمام مادران این سرزمین و امت اسلام باشد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها