سفارش آنلاین هدایای تبلیغاتی با بهترین قیمت

۶۶٪ از مشتریان هدایای تبلیغاتی که سال گذشته دریافت کرده‌اند را به یاد می‌آورند و می‌توانند نام کمپانی را بگویند.

سفارش آنلاین هدایای تبلیغاتی با بهترین قیمت

 

آیا بودجه کمی برای بازاریابی دارید و به دنبال بهترین هدایای تبلیغاتی ارزان هستید! نگران نباشید شما می‌توانید با بودجه پایین هم از ایده‌های ناب و خلاقانه‌ای استفاده و مردم را هیجان زده کنید. به خاطر داشته باشید که مردم به دنبال تأثیری که روی آن‌ها می‌گذارید، هستند نه تعداد تبلیغات یا ارزش مالی هدایایتان. در ادامه با ما همراه باشید.

معرفی ۱۴ هدیه تبلیغاتی قیمت مناسب

هدایای تبلیغاتی را می‌توان به دو گروه کلی تقسیم کرد:

 

هدایای شیک و منحصر به فردی که مقاومت در برابر آن‌ها سخت است.

هدایای مفیدی که مردم توجهی به آن‌ها ندارند اما از دریافتشان خوشحال می‌شوند.

بر اساس این تقسیم بندی می‌توانید از لیست زیر هدیه متناسب با برندتان را انتخاب کنید.

 

1.      لوازم اداری

ست‌های اداری شامل ماشین حساب، فولدر، برگه یادداشت و ... می‌شود. این لوازم به دلیل کاربرد گسترده‌ای که دارند همیشه مورد استقبال قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با چاپ لوگو یا شعارتان روی این ست‌ها برندتان را به مدیران، کارمندان و ارباب رجوعان زیادی معرفی کنید.

 

2.      سالنامه یا تقویم

بهترین گزینه برای انجام بهتر کارهای روزانه و ماهانه «برنامه‌ریزی» است. این روزها اکثر مردم دوست دارند چشم انداز یک ماه آینده‌شان را روی کاغذ یادداشت کنند و حتی این کار را در طول یک سال ادامه دهند؛ به همین منظور سالنامه‌ها یا تقویم‌ها می‌توانند هدیه تبلیغاتی خوبی باشند.

 

3.      برگه‌های یادداشت چسبی

این برگه‌ها برای همه از کودکان گرفته تا افراد مسن کاربرد دارند. مردم می‌توانند وظایف تحصیلی یا کاری، لیست خرید، رویدادهای پیش رو، قرارهای هفتگی یا حتی جملات امیدوار کننده‌ای را روی این کاغذها بنویسند و آن را به جاهای مختلف بچسبانند.

 

4.      خودکارهای رنگی

اگر به زندگی خودتان نگاه کنید متوجه می‌شوید که «خودکار» علاوه بر اینکه یک وسیله پرکاربرد است، محبوبیت زیادی در میان گروه‌های سنی مختلف دارد. بر اساس آمارهای به دست آمده نه تنها ۸۹٪ از مصرف کنندگان خودکار یا مداد دارند بلکه ۹۰٪ مصرف کنندگان تمایل دارند خودکارها را بعد از دریافت به‌طور متوسط تا ۹ ماه نگه دارند. این آمار اثبات می‌کنند که شما می‌توانید با یک هزینه مقرون به صرفه، کالای جذاب و ماندگاری را به مشتریانتان بدهید.

 

5.      ضدعفونی کننده دست

این روزها یکی از پرطرفدارترین و مقرون به صرفه‌ترین کالاهای تبلیغاتی «ضد عفونی کننده‌های دست» هستند. ضدعفونی کننده‌ها ۹/۹۹٪ میکروب‌ها را می‌کشند و ۱۰۰٪ برای کسب و کارتان مفید هستند. شما می‌توانید طراحی ضد عفونی کننده‌های دست را به شکل قاب‌های سیلیکونی انعطاف پذیر و بند دار انجام دهید تا به راحتی به کوله پشتی، کمربند یا کیف پول متصل شوند.

hadaya 2

هدیه تبلیغاتی ارزان آراهنر

 

6.      پاک کننده صفحه نمایش

با افزایش آشکار استفاده از دستگاه‌های تلفن همراه طراحی یک پاک کننده صفحه نمایش تبلیغاتی قطعاً سودمند خواهد بود. این روزها که به دلیل بیماری کرونا اکثر مردم به دنبال ضدعفونی کردن وسایلشان هستند این هدیه می‌تواند هم آن‌ها را ایمن کند و هم به شکل متفاوتی کسب و کارتان را نشان دهد.

 

7.      کیف یا ساک دستی

اهمیتی ندارد که جامعه چقدر پیشرفته می‌شود در هر صورت شما همیشه وسایلی را برای جابه‌جایی دارید. هر کدام از ما در زندگی واقعی و در موقعیت‌های مختلف به اشکال گوناگون از کیف‌ها استفاده می‌کنیم. کیف‌های تبلیغاتی راهکار ارزان و منحصر به فردی برای معرفی یک برند هستند. جالب است که بدانید مصرف کنندگان به‌طور متوسط یک کیف را تا ۱۱ ماه نگه می‌دارند.

 

8.      ظروف نوشیدنی

همه مردم دوست دارند مجموعه‌ای از ظروف زیبا و رنگارنگ را در کابینت آشپزخانه‌شان داشته باشند. این سبک از هدایای تبلیغاتی را می‌توان با هزینه پایین سفارشی کرد؛ فقط حواستان باشد که ۷۰٪ از مردم ظروف نوشیدنی را تا زمانی نگه می‌دارند که کیفیت خوبی داشته باشد پس حتماً به جنس و ابعاد کالا دقت کنید تا در طول سال‌ها متمادی دوام بیاورند.

 

9.      ساعت

اگر به اطرافتان نگاه کنید حتماً یک ساعت به چشمتان می‌خورد! همه ما در خانه، محل کار یا حتی محیط بیرون از ساعت استفاده می‌کنیم. ساعت‌های دیواری، رومیزی یا مچی می‌توانند به بهترین شکل بر مشتری تأثیر بگذارند و آن‌ها را نسبت به شما وفادارتر کنند.

 

10. تندیس

تندیس‌های چوبی، فلزی یا پلکسی هدیه ماندگار و ارزشمندی هستند که می‌توانید برای قدردانی و سپاسگزاری از مشتریانتان در رویدادها و همایش‌های مختلف استفاده کنید.

 

11. لوازم جانبی تلفن و لب تاپ

همه ما این روزها درگیر تلفن همراه یا لپ‌تاپ هستیم در نتیجه لوازم جانبی مانند کابل شارژ، پاور بانک، USB، هندزفری یا تجهیزات دیگر می‌توانند هدیه ارزشمندی باشند.

 

12. اسباب بازی‌های رومیزی

یک اسباب بازی رومیزی مانند مکعب روبیک می‌تواند به شکلی متفاوت و هیجان انگیزی مشتری را به سمت شما جذب کند. اگر می‌خواهید هر روز در معرض دید مشتری باشید پس از این آیتم خاص استفاده کنید.

 

13. مچ بند سیلیکونی

این روزها استفاده از اکسسوری‌ها در میان گروه‌های سنی مختلف بیشتر شده است. اغلب مچ بندهای سیلیکونی برای حمایت از یک برند یا سازمان هستند. این دستبندها علاوه بر زیبایی می‌توانند برای اهداف بازاریابی کسب و کارتان مفید باشند. شما می‌توانید این هدیه تبلیغاتی را در نمایش‌های تجاری و جشنواره‌های سالانه توزیع کنید.

 

14. جا کارتی یا جا کلیدی

اگر می‌خواهید هدیه تبلیغاتی شما همیشه در دسترس مخاطب باشد و دائماً از آن استفاده کند از این دو گزینه کمک بگیرید.

 

hadaya 3

دودپتی از هدایای تبلیغاتی ارزان آراهنر

 

6 مزیت خرید آنلاین هدایای تبلیغاتی که تا به حال نمی‌دانستید!

  • راحتی: آیا جایی را می‌شناسید که بتوان ساعت 1 بامداد با لباس راحتی از آن خرید کرد! «راحتی» بزرگ‌ترین مزیت خرید آنلاین هدایای تبلیغاتی است. خرید آنلاین به شما اجازه می‌دهد تا در هر ساعت از شبانه روز، بدون محدودیت مکانی و بدون هدر دادن زمان خرید کنید.
  • تنوع زیاد: خرید هدایای تبلیغاتی خلاقانه به صورت آنلاین از تنوع بیشتری برخوردار است. شما می‌توانید هر چه را که دوست دارید در اندازه‌ها و رنگ‌های مختلف تهیه کنید.
  • قیمت مناسب: معمولان معاملات ارزان و قیمت‌های مناسب‌تر در خرید آنلاین دیده می‌شود. اکثر فروشگاه‌های آنلاین تخفیفات خوبی را به مشتری می‌دهند و به دلیل حذف برخی از هزینه‌های اضافی مانند اجاره مغازه، پول آب / برق و گاز قیمتشان مقرون به صرفه‌تر است.
  • ارسال راحت: اگر قصد ارسال هدایا تبلیغاتی برای دوستانتان را دارید اما به دلیل محدودیت زمانی یا مکانی نمی‌توانید شخصاً این کار را انجام دهید خرید آنلاین به شما کمک می‌کند تا این کار را بدون نگرانی انجام دهید.
  • هزینه پایین و امکان مقایسه قیمت‌ها: برای اکثر ما پیش آمده قصد خرید یک محصول را داشته باشیم اما ناگهان تحت تأثیر قرار بگیریم و بیشتر از برنامه ریزی قبلی خرید کنیم! این چالش در خرید آنلاین رفع می‌شود. شما می‌توانید هنگام خرید یک محصول قیمت‌ها را با یکدیگر مقایسه کرده و کالایی که قیمت پایین‌تر و کیفیت بهتری را دارد انتخاب کنید.
  • اجبار کم: اغلب مواقعی که برای خرید بیرون می‌رویم مجبور می‌شویم تا برخی از چیزهایی که واقعاً نیاز نداریم را هم تهیه کنیم. این مشکل معمولاً به دلیل فشاری است که مغازه داران به مشتری وارد می‌کنند! آن‌ها با مهارت‌های فروشی که یاد گرفته‌اند مشتری را قانع می‌کنند تا چیزهایی که لازم ندارد را بخرد. قطعاً خوشحال می‌شوید اگر بدانید این اجبار در خرید آنلاین کم می‌شود.

معرفی محصولات

1. دودپتی

این بسته شامل یک عدد ماگ سرامیکی و یک ظرف شیشه‌ای حاوی چای ماسالا می‌شود. لیوان‌ها یکی از پر طرفدارترین و با دوام‌ترین هدایای تبلیغاتی آراهنر هستند که در طول سال‌های طولانی نام شما را ماندگار می‌کنند.

2. سوما

این بسته شامل یک عدد اسماج + یک عدد جا شمعی سرامیکی + یک عدد ظرف کبریت سرامیکی + یک عدد ظرف اسماج سرامیکی می‌شود. این هدیه جذاب یکی از ترندهای روز است که می‌تواند باعث ایجاد حس و حال خوب در مشتریانتان شود.

 

3. هیرمان

این بسته شامل یک عدد ماگ سرامیکی به همراه زیر لیوانی چوبی می‌شود. این لیوان فانتزی می‌تواند برای مشتریانی که رنج سنی کم‌تری دارند مناسب باشد.

 

کلام آخر

بر اساس آمارهای به دست آمده ۶۶٪ از مشتریان هدایای تبلیغاتی که سال گذشته دریافت کرده‌اند را به یاد می‌آورند و می‌توانند نام کمپانی را بگویند همچنین این آمارها نشان می‌دهند که هدایای تبلیغاتی می‌توانند زمینه‌ساز آگاهی + اعتبار و فروش بیشتر باشند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها