پاداش ۵۰۰ میلیونی بانک‌ها جزو کمترین پاداش‌‎ها بوده!

اعضای هیات مدیره برخی از بانک‌های کشور گویا برای خود پاداش های نجومی در نظر گرفته‌اند. جالب اینجاست که در شرایطی که مردم به سختی مایحتاج اولیه زندگی‌شان را تامین می‌کنند مدیران بانکی از کم بودن این پاداش های نجومی انتقاد می‌کنند.

حجم ویدیو: 2.24M | مدت زمان ویدیو: 00:01:42

رئیس سابق هیئت‌مدیره بانک تجارت: پاداش ۵۰۰ میلیونی ما جزو کمترین پاداش‌‎ها بوده است

این مبلغ برای ۵ نفر بوده و اگر صورت جلسه مجامع شرکت‌های بورسی سال ۹۹ را ببینید متوجه می‌شوید که این ۵۰۰ تومان جزو کمترین مبالغ است.

میزان پاداش هیات مدیره چند بانک: 

اعضای هیات مدیره برخی از  بانک‌های کشور گویا برای خود پاداش های نجومی در نظر گرفته‌اند.

پاداش های نجومی بانک ملت

 سایت بورس 24 پاداش هیئت مدیره چهار بانک بورسی را بررسی کرده و نشان داده که پاداش نیم‌میلیاردی هیات مدیره بانک تجارت چندان هم زیاد نیست.

این پاداش احتمالا فقط به دلیل رسانه ای شدن مورد توجه قرار گرفته و مثلا با پاداش دوستان‌مان در بانک خاورمیانه غیرقابل مقایسه است.

بر اساس این گزارش هیات مدیره بانک خاورمیانه 8 میلیارد پاداش گرفته‌اند که مطمئنا بر اساس شایستگی بوده و حق‌شان بوده است. مبارک‌شان باشد. ما سهم‌مان نگاه کردن است!

پاداش های نجومی بانک ملت

پاداش‌ها اینگونه است:

_بانک سامان : ۲/۱۰۰ میلیارد تومان

_بانک تجارت ۵۰۰میلیون تومان

_بانک خاورمیانه ۸میلیارد تومان

_بانک ملت ۶۷۰میلیون‌تومان

_بانک صادرات ۵۰۰میلیون‌تومان

۲۹ میلیارد پاداش برای هیئت مدیره ۳۰ بانک و بیمه

رقم پاداش اعضای اعضای هیئت مدیره برخی بانک‌ها و شرکت‌های بیمه کشور در سال۹۹ نشان می‌دهد هیئت مدیره ۳۰بانک و شرکت بیمه مجموعا ۲۹میلیارد تومان پاداش گرفته‌اند.

قانونی بودن یا نبودن این پاداش‌ها در اینجا مساله نیست، آنچه اینجا مساله است، اینکه این ارقام هیچ سنخیتی با زندگی مردم ایران ندارد که سال‌ها زیر فشار تورم و تحریم، صورت‌شان را با سیلی سرخ نگه داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها