پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی و بزرگداشت قیام 15خرداد

دکتر حسین مهری با پیامی سالروز رحلت جانگذار معمار کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد را به مردم شریف و ولایت مدار ایران تسلیت گفت.

پیام تسلیت مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مناسبت رحلت بنیانگذار
 انقلاب اسلامی و بزرگداشت قیام 15خرداد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، متن این پیام به شرح زیر است:

چهاردهم خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی بنیانگذار کبیر نظام مقدس جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) روز ماتم یک ملت در سوگ جانگداز رهبر و مقتدای خویش است.

به راستی که امام خمینی یک حقیقت همیشه زنده است و تا تاریخ زنده است راه و اندیشه ایشان زنده خواهد ماند چراکه با درایت و شجاعتی بی سابقه در برابر طاغوت زمان خویش ایستادگی کرد و با رهبری بی بدیل خود فصل جدیدی را در تاریخ این مرز و بوم رقم زد که با گذشت بیش از چهار دهه همچنان الهام بخش قیام ها و خیزش های حق طلبانه در سراسر جهان است.

اکنون که ثمرات این انقلاب میراث ارزشمند امام خمینی (ره) با رهبری و امامت حضرت آیت الله خامنه ای تعلیم یافته مکتب امام و انقلاب در پرتو عنایات حضرت ولی عصر بر همگان نمایان شده است بر ماست که بار دیگر با آرمان های رفیع امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید میثاق نماییم و در برابر توطئه ها و کارشکنی های مستکبرین و دشمنان دیرینه اسلام و انقلاب با اتحاد و همبستگی همیشگی خود ایستادگی نماییم و همواره لبیک گو و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

همچنین یاد و خاطره قیام مردمی 15 خرداد ماه که زمینه‌ساز انقلاب اسلامی مردم ایران علیه استبداد و استعمار و یادآور رشادت ها و از خود گذشتگی های آنان در سایه رهبری و رهنمودهای امام خمینی (ره) می باشد را گرامی می داریم و امیدواریم در پاسداری از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی و ادامه دادن راه شهدای انقلاب و عمل به فرامین مقام معظم رهبری و سرافرازی و سربلندی ایران عزیز در پرتو عنایات الهی توفیق روزافزون یابیم.

اینجانب سالگرد رحلت جانسوز حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و شهادت یاران ایشان در فاجعه قیام خونین ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ را به مردم شریف میهن اسلامی تسلیت و تعزیت عرض نموده و بهروزی و سرافرازی همگان را از درگاه ایزد منان خواهانم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها