عضو هیات مدیره بانک دی:

بسته جامع حمایت از تولید بانک دی به زودی اجرایی می شود

بانک دی به منظور رفع دغدغه تولیدکنندگان برای سرمایه در گردش، بسته جامع حمایت از تولید را به زودی اجرایی می‌کند تا از منابع داخلی بانک، تسهیلات با شرایط بهتر و سهل‌تر در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

بسته جامع حمایت از تولید بانک دی به زودی اجرایی می شود

 به گزارش روابط عمومی بانک دی، رحیم طاهری عضو هیات مدیره بانک دی با اعلام این خبر گفت: بانک دی در راستای تحقق شعار امسال و اجرای منویات مقام معظم رهبری و به منظور رفع موانع و حمایت و پشتیبانی از تولید، طرح اعطای تسهیلات  ویژه به مشتریان سایپا دیزل را در قالب تفاهم‌نامه ای با شرکت خدمات فنی رنا اجرا می‌کند. وی افزود: بانک دی در کنار خدماتی که به اقشار مختلف جامعه ارائه می کند، یکی از اولویت‌های مهم خود را، ارائه خدمات مطلوب و انجام مسئولیت‌های اجتماعی قرار داده است و در این جریان همسو با زنجیره تولید در کشور، یاور و همراه صنعتگران و تولیدکنندگان خواهد بود. طاهری با اشاره به این‌که بانک دی همواره در انجام مسئولیت‌های اجتماعی پیشقدم بوده است، تصریح کرد: بانک دی در سال‌های اخیر با اجرای مسئولیت‌های اجتماعی در بحران‌های مختلف از سیل و زلزله و امروز نیز بحران کرونا، طرح‌های حمایتی و خدماتی خوبی را داشته است و امیدواریم مشارکت و همکاری که بانک دی در قالب اعطای تسهیلات به شبکه خدمات و تعمیرات خودروهای سنگین آغاز می‌کند زمینه ساز تعاملات بیشتر با بخش‌های صنعتی و خودروسازی کشور باشد.

معاون امور بانکی بانک دی یادآور شد: با امضای این تفاهم نامه تسهیلاتی به مبلغ 50 میلیون تومان در قالب کارت اعتباری به معرفی شدگان شرکت خدمات فنی رنا اعطا می‌شود.

وی افزود: در جریان امضای تفاهم‌نامه مذکور مقرر شد با توجه به خدمات بیمه ای بانک دی، در آینده نزدیک طرح خدمات بیمه ای را به مشتریان شرکت خدمات فنی رنا ارائه کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها