باشگاه «مس شهربابک» نایب قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته کشور شد

در آخرین دیدار از مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته جانبازان و معلولین کشور، تیم مس شهربابک پس از شکست شهرداری ورامین عنوان نایب قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.

باشگاه «مس شهربابک» نایب قهرمان لیگ برتر والیبال نشسته کشور شد

 در چارچوب روز پایانی بیست و یکمین دوره مسابقات باشگاهی لیگ برتر والیبال نشسته مردان، روز گذشته 13 بهمن ماه طی دیداری حساس و‌ نفسگیر تیم والیبال مس شهربابک به‌رغم پیروزی مقابل قهرمان این دوره از رقابت‌ها به مقام دوم این مسابقات دست یافت.

 این نایب قهرمانی در حالی رقم خورد که مس شهربابک و شهرداری ورامین در بردها و ست شماری مساوی شدند؛ اما متاسفانه تیم مس در پوئن شماری تمام مسابقات، 8 امتیاز از حریف خود کمتر بدست آورد و به این ترتیب شهرداری ورامین قهرمان و مس شهربابک و ذوب آهن اصفهان مقام نایب قهرمانی و سومی مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته کشور را بدست آوردند.

 باشگاه صنعت مس شهربابک در راستای مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع مس ایران از سال گذشته در رقابت‌های لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور حضور دارد و در اولین فصل حضور خود در سال گذشته موفق به کسب مقام سومی شده است.

 براساس این گزارش، هادی رضایی سرمربی تیم والیبال نشسته مس شهربابک و سرپرست کاروان ورزشکاران جانباز و معلول ایران در پاراالمپیک توکیو در پایان این رقابت‌ها گفت: سطح رقابت‌های امسال حتی از مسابقات پارا المپیک هم بیشتر بود و این جای تقدیر از مدیرانی دارد که حمایت از ورزشکاران جانباز و معلول را در دستور کار دارند.

 وی با تقدیر از حمایت های دکتر سعدمحمدی از ورزش جانبازان و معلولین، وی را مدیری ورزش دوست معرفی و خاطرنشان داشت: در زمان حضور دکتر سعدمحمدی در ذوب آهن اصفهان، تیم والیبال نشسته ذوب آهن قهرمان جام باشگاه‌های جهان شد و خوشحالم که ایشان همین نگاه را در شهربابک دنبال می کند.

 همچنین در پایان این رقابت ها کتاب «بچه های حاج قاسم» به یاد سپهبد شهید سلیمانی از سوی باشگاه فرهنگی ورزشی مس شهربابک به تمامی تیم ها اهداء شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها