جزییات پرداخت وام 13 میلیون تومانی به دارندگان سهام عدالت از روز دوشنبه

از دوشنبه آینده بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را به سهامداران با سود ۱۸ درصد و بدون ضامن وام می دهند.

جزییات پرداخت وام 13 میلیون تومانی به دارندگان سهام عدالت از روز دوشنبه

به گزارش مستقل آنلاین به نقل از تجارت نیوز : از دوشنبه آینده بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را به سهامداران با سود ۱۸ درصد و بدون ضامن وام می دهند. جزییات پرداخت وام ۶ و ۱۳ میلیلیون تومانی از روز دوشنبه بدون ضامن در روزهایی که فروش سهام عدالت در بازار سهام قفل شده قرار است برای کسانی که آزادسازی غیرمستقیم را انتخاب کرده بودند طرح جدیدی اجرا شود.

از دوشنبه آینده بانک‌ها معادل ۵۰ درصد ارزش روز سهام عدالت را بابت وام با نرخ سود ۱۸درصد و دوره بازپرداخت سه ساله پرداخت می‌کنند. اما چه کسانی مشمول این وام می‌شوند؟​ طبق اعلام قبلی معاون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، ۳۰ میلیون از مشمولان سهام عدالت که روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده‌اند می‌توانند از ابتدای ماه آینده از بانک‌های دولتی وام خرد دریافت یا اقدام به خرید کالا کنند.

علیرضا ماهیار با بیان اینکه پنج بانک دولتی و نیمه دولتی، چون بانک ملی، پست بانک، ملت، صادرات و تجارت در ارایه کارت اعتباری به مشمولان سهام عدالت اعلام آمادگی کرده‌اند، اظهار کرد: البته برخی بانک‌های خصوصی نیز برای پرداخت وام خرد از طریق کارت‌های اعتباری سهام عدالت پای کار آمده‌اند.

معاون شرکت سپرده گذاری مرکزی، مکانیزم پرداخت وام خرد توسط بانک‌ها به دارندگان کارت اعتباری سهام عدالت را با سود ۱۸درصدی البته بدون ضامن عنوان کرد و گفت: مزیت دریافت چنین وامی این است که سهام شخص به جای ضامن وام وثیقه می‌شود و متقاضی دیگر نیازی به ضامن ندارد.

 

اما ارزش این وام چقدر است؟

با توجه به ارزش ۱۳میلیونی سهام عدالت ۵۰۰ هزار تومانی دارندگان این برگه‌های سهام عدالت تا ۶.۵ میلیون تومان می‌توانند وام دریافت کنند. این مبلغ برای دارندگان سهام عدالت یک میلیون تومانی به حدود ۱۳ میلیون تومان می‌رسد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها