مسیر طلایی سرمایه گذاری پر سود، از جاده صنعت می گذرد!

پایان قرن نزدیک است و در چشم بر هم زدنی، سال 1400 هجری شمسی فرا می رسد. یافتن مسیرهای سرمایه گذاری بهینه و امن، دغدغه ای است که...

مسیر طلایی سرمایه گذاری پر سود، از جاده صنعت می گذرد!

پایان قرن نزدیک است و در چشم بر هم زدنی، سال 1400 هجری شمسی فرا می رسد. یافتن مسیرهای سرمایه گذاری بهینه و امن، دغدغه ای است که در آستانه ورود به هزاره جدید، ذهن بسیاری از صاحبان سرمایه را به خود مشغول کرده است! برخی افراد صرفاً با تکیه بر آگاهی نسبی از شرایط حاکم بر بازارهای مختلف، قدم به عرصه های جدید می گذارند که ریسک اقتصادی به مراتب بالایی دارد و عمدتاً هم اگر شکست سختی را تجربه نکنند، درجات بالایی از موفقیت نیز نصیب آنها نخواهد شد. اما به راستی بهترین حوزه  برای سرمایه گذاری زود بازده کجاست؟

تت

 

از طرح توجیهی تا ساخت و راه اندازی کارخانه کوچک مقیاس و زود بازده در تنها 100 روز!

تمام اقتصاددانان برتر جهان بر این باورند که انباشت ثروت آسیبی مخرب بر پیکره اقتصاد وارد می آورد؛ لذا راه درست آن است که با سرمایه گذاری مولد، زمینه مناسبی برای گردش پول و سودآفرینی فراهم آید. یکی از زمینه های همیشه حاصلخیز و پر منفعت، «صنعت و تولید» است که علاوه بر تأمین نیازهای مصرف کننده داخلی، نیم نگاهی به صادرات محصول نیز می تواند داشته باشد.

ورود به حوزه صنعت و تولید، عمدتاً با ساخت سوله آغاز می شود. فرقی نمی کند که صنعتگری کهنه کار و تولید کننده ای با تجربه باشید، یا از پیش زمینه کاری جدی در حوزه صنعت بی بهره! در هر دو صورت، شما نیازمند فضای فیزیکی ایده آل هستید تا تجهیزات و دستگاه های خود را مستقر کنید. بسته به این که کاربری مورد انتظار از سوله چیست و چه حجمی از تولید می بایست در سازه مذکور ساماندهی شود، حجم مشخصی از فضا مورد نیاز است که توسط کارفرما برآورد می شود. سوله سازی یک تخصص است که تنها می بایست به شرکت های معتبر و صاحب تجربه در این حوزه واگذار شود تا بتوان از بابت استحکام بنا و استانداردهای ساخت، یقین حاصل نمود.

گام های کلیدی در هدایت سرمایه ها به سوی تولید

- داشتن یک ایده جدید یا نوآورانه

ایده یک کسب و کار موفق لزوماً می بایست مزیتی نوین به مخاطب یا مشتری عرضه نماید. تکرار تلاش های گذشته سایر مجموعه ها، سودآوری چندانی به همراه ندارد.

- نیازسنجی یا نیازسازی

پاسخ نیکو به نیاز بخشی از بازار، هوشمندانه و در خور تحسین است. اما یک درجه بالاتر، تلاش برای ایجاد و القای نیازی است که خود مشتری نیز از آن بی خبر است.

- سرعت عمل در اجرای ایده ها

در اجرای ایده ها، درنگ جایز نیست. چیزی که امروز یک ایده نوآورانه و پر منفعت ارزیابی می شود، فردا شاید یک طرح سوخته باشد.

 

تت

- مشورت با کارشناسان و مختصصین

پیش از ورود به یک صنعت جدید، لازم است فراز و نشیب های کار بطور کامل شناسایی شود. خبرگان بومی و پیشه وران قدیمی هر صنعت، بهترین مرجع برای کسب اطلاع هستند.

شروع حرفه ای یک کسب و کار؛ خرید سوله دست دوم با کمترین هزینه

صنعت و تولید بدون سوله معنا ندارد. جانمایی ماشین آلات و دستگاه های تولید و همچنین استقرار خط تولید، نیازمند فضاسازی وسیع است که سوله، بهترین و مدرن ترین نوع از این فضاسازی را به ارمغان می آورد. به دلیل نوع اتصالات پیچ و مهره ای در سوله سازی ، نصب و پیاده سازی پروژه با سرعت بسیار بالا و در مدت زمان کوتاهی صورت می پذیرد. ساخت سوله اسکلت فلزی نسبت به سازه های بتنی، به مراتب اقتصادی تر خواهد بود. پیشنهاد فنی کارشناسان، سفارش سوله دست دوم از «بانک سوله ایران» است. بر خلاف آنچه از اسم این سازه بر می آید، قطعات این سازه کاملاً نو و با کیفیت هستند و تنها به دلیل پیش تولید و انبار، با لفظ دست دوم از آنها یاد می شود. بهره گیری از این شیوه متمایز تولید سوله، صرفه جویی زمانی و ریالی بالایی را برای کارفرما به همراه خواهد داشت.

 

 

برای دریافت اطلاعات فنی «خرید سوله» در کنار مشاوره تخصصی «استارت کسب و کار» ، کلیک کنید!

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها