چگونه عوارض نوسازی خود را پرداخت کنیم؟

برای پرداخت عوارض نوسازی شما باید به شهرداری هر منطقه مراجعه کرده و در اداره نوسازی عوارض خود را پرداخت کنید.

چگونه عوارض نوسازی خود را پرداخت کنیم؟

برای پرداخت عوارض نوسازی شما باید به شهرداری هر منطقه مراجعه کرده و در اداره نوسازی عوارض خود را پرداخت کنید.مشغله‌های کاری انسان‌های امروز به اضافه دسترسی همگانی به اینترنت و سیستم‌های هوشمند سبب شده تا تمام سازمان‌ها، نهادها و کسب و کارها خدمات خود را به سمت تمام الکترونیکی شدن ببرند تا علاوه بر تسهیل‌گری برای شهروندان، خود نیز بتوانند به راحتی اقداماتشان را عملیاتی کنند.

یکی از حوزه‌هایی که شهروندان به طور مکرر با آن در ارتباط هستند،  شهرداری‌ها  به ویژه حوزه مربوط به شهرسازی و ساخت و ساز است.

امروزه می‌توان عوارض خودرو و طرح ترافیک را از طریق سامانه «تهران من» https://my.tehran.ir/ پرداخت کرد و تا حدود 60 درصد مراحل صدور پروانه ساخت را در این سامانه پیگیری و برخی از استعلامات  شهرسازی  را انجام داد.

برخی دیگر از خدماتی که هنوز به صورت آنلاین ارائه نمی‌شود از طریق دفاتر خدمات الکترونیک، شهرداری‌های مناطق و سامانه پرداخت عوارض امکان‌پذیر است.

در حال حاضر اگر مایل به پرداخت عوارض نوسازی خود هستید با مراجعه هر یک از شهرداری‌های مناطق 22گانه می‌توانید عوارض خود را تا زمان الکترونیکی شدن پرداخت کنید.

نوسازی ساختمان

نوسازی ساختمان

 

منبع : اقتصاد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها