صدور آنلاین بیمه کرونا در وب اپلیکیشن سرمد

این روزها همه دنبال راه نجات هستند. تفاوت نمی‌کند که در کدام نقطه از دنیا با کرونا گلاویز شده باشند، هر فردی در تلاش است تا به طریقی راهی برای حفاظت از خود پیدا کند؛ راهی نجاتی مانند یک بیمه خاص و متفاوت در برابر کرونا.

صدور آنلاین بیمه کرونا در وب اپلیکیشن سرمد

وقتی اولین موارد ابتلا به کرونا در دهمین روز از دی ماه 1398 در شهر ووهان چین ثبت شدند، کسی فکر نمی‌کرد که این ویروس ناشناس با چنان سرعتی مرزهای کشورها را در نوردد و مهمان ناخوانده قاره‌های مختلف جهان شود.

دولت‌های هر کشور با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی برای مهار این ویروس وارد میدان شدند. برخی مانند چین، اسپانیا، ایتالیا و ...دست به قرنطینه کامل شهرهای درگیر با کرونا زدند تا از این طریق راه برای شیوع بیشتر این بیماری سد کنند و برخی نیز همچون ایران، ترکیه و.. با اعمال محدودیت‌هایی در در تردد و کسب و کار مسیر مقابله با کرونا را در پیش گرفتند.

در کنار نقش‌آفرینی دولت‌ها برای به عقب راندن این ویروس تهاجمی، نهادها و سازمان‌های مختلف نیز در کنار مردم وارد میدان شدند تا با اقدامات تخصصی مسیر زندگی مردم در روزهای کرونایی را هموار سازند.

«بیمه کرونای سرمد» از آن دست اقداماتی است که با توجه به نیاز روز مردم و با تکیه به تخصص در امور بیمه در تلاش است تا بخشی از دل نگرانی‌های مردم در رابطه با هزینه‌های درمانی بیماری کرونا را رفع کند.

چرا به بیمه کرونا نیاز داریم؟

هر چند در روزهای ابتدایی معرفی کرونا به مردم جهان، بسیاری معتقد بودند که این ویروس در قد و قامت آنفولانزا ظاهر شده است و برای مقابله آن دلیل نگران کننده‌ای وجود ندارد، اما گذر زمان ثابت کرد که داستان بسیار متفاوت‌تر از حدس و گمان‌های اولیه است.

تغییر نگاه‌ها به کرونا تا جایی ادامه یافت که کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت در این رابطه گفته بود: «به نظر می‌رسد آمارهای چین یک شوخی تلخ بود. زیرا بسیاری در همه جهان فکر کردند این بیماری مثل آنفلوآنزا است و مرگ و میر کمتری دارد. همه این موارد مبتنی بر گزارش‌هایی بود که از چین گزارش می‌شد و به نظر می‌رسد چین شوخی تلخی در این زمینه با همه دنیا انجام داد.»

این اتفاقات دست به دست هم داد تا مردم با نگاهی واقع‌بین‌تر به این ویروس ناشناخته نگاه کنند و دیگر خبری از خوشبینی روزهای اول نباشد.

اما واقع بینی به ویروس کرونا نیازمند اقدامات عملی است، همانطور که رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و نکات بهداشتی مثل استفاده از ماسک و دستکش به بخشی از سبک زندگی ما تبدیل شده است، نیاز داریم که با استفاده از یک بیمه مناسب خیال خود را برای ادامه زندگی در شرایط کرونایی راحت کنیم.

همه ما می‌دانیم که درمان بیماری کرونا و داروهای آن، هزینه‌های زیادی را بر دوش مبتلایان به کووید-19 می‌‌گذارد. اما شما نیازی نیست نگران این هزینه‌ها باشید، چرا که می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، خود را «بیمه کرونای سرمد» کنید، تا خیالتان از بابت هزینه‌های درمانی آسوده باشد.

بیمه کرونای سرمد چیست؟

بیمه کرونای سرمد، یک ابتکار خاص از بیمه سرمد در حوزه مسئولیت اجتماعی است که با مجوز رسمی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی راه‌اندازی شده است.

همه افرادی که بیمه‌های درمانی و حتی بیمه‌های تکمیلی ندارند، می‌توانند با خرید این بیمه‌نامه برای خود و خانواده‌شان، تحت پوشش هزینه‎های درمانی و فوت «بیمه کرونای سرمد» قرار بگیرند.

بیمه کرونای سرمد چه مزایایی دارد؟

بیمه سرمد برای این بیمه خاص، 12 طرح مختلف و با سطح پوشش متنوع در زمینه هزینه‌های پزشکی و پوشش فوت در نظر گرفته است.

اگر شما به بیماری کرونا مبتلا شوید، می‌توانید بر اساس انتخاب طرح مورد نظرتان، از 1 تا 5 میلیون تومان هزینه پزشکی بهره‌مند شوید. پوشش فوت «بیمه کرونای سرمد» نیز بر اساس انتخاب طرح‌های مختلف از 10 تا 50 میلیون تومان است.

بیمه کرونای سرمد تا چه زمان قابل استفاده است؟

اگر شما بیمه کرونای سرمد را دریافت کنید، با خرید هر یک از بسته‌های «بیمه کرونای سرمد» به مدت یک سال تحت پوشش این بیمه خواهید بود.

هزینه و خدمات بیمه کرونای سرمد چیست؟

شما می‌توانید با انتخاب هر یک از طرح‌های «بیمه کرونای سرمد» و پرداخت هزینه اندک از پوشش خدمات درمانی بیمه کرونا استفاده کنید و خود و اعضای خانواده‌تان را تحت پوشش بیمه قرار دهید.

ردیف

حق بیمه

هزینه پزشکی

پوشش فوت

1

21.800 تومان

1 میلیون تومان

10  میلیون تومان

2

32.700 تومان

1.5 میلیون تومان

15 میلیون تومان

3

43.600 تومان

2 میلیون تومان

20 میلیون تومان

4

65.400 تومان

3 میلیون تومان

30 میلیون تومان

5

87.200 تومان

4 میلیون تومان

40 میلیون تومان

6

109.000 تومان

5 میلیون تومان

50 میلیون تومان

7

32.700 تومان

2 میلیون تومان

10 میلیون تومان

8

49.050 تومان

3 میلیون تومان

1 میلیون تومان

9

65.400 تومان

4 میلیون تومان

20 میلیون تومان

10

98.100 تومان

6 میلیون تومان

30 میلیون تومان

11

130.800 تومان

8 میلیون تومان

40 میلیون تومان

12

163.500 تومان

10 میلیون تومان

50 میلیون تومان

 

 

نحوه خرید بیمه کرونای سرمد چگونه است؟

بیمه سرمد حواسش به سلامت شما هست و با توجه به اصول فاصله گذاری اجتماعی و رعایت نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا، مسیر خرید بیمه کرونا را آسان کرده است.

برای خرید «بیمه کرونای سرمد» نیاز نیست از خانه خارج شوید. می‌توانید با مراجعه به وب اپلیکیشن سرمد، دست به خرید این بیمه بزنید و «بیمه کرونای سرمد» را به صورت آنلاین برای خود و اعضای خانواده‌تان خریداری کنید و تحت پوشش قرار بگیرید.

آدرس وب اپلیکیشن سرمد: webapp.sarmadins.ir

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها