فولاد هرمزگان کارفرمای برتر سلامت محور استان هرمزگان

فولاد هرمزگان عنوان کارفرمای برتر سلامت محور را از آن خود کرد.

فولاد هرمزگان کارفرمای برتر سلامت محور استان هرمزگان

مراسم سی و یکمین جشنواره امتنان از کارگران ، گروه کار و واحد نمونه و اولین جشنواره امتنان از خانه های بهداشت کارگری برتر و کارفرمای سلامت محور استان هرمزگان به میزبانی شرکت فولاد هرمزگان و با حضور مدیرکل اداره تعاون و رفاه و امور اجتماعی استان هرمزگان و به صورت ویدئو کنفرانس با مدیران عامل شرکت های منتخب برگزار شد .
در ابتدای این مراسم مدیر عامل فولاد هرمزگان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان و هفته کارگر با تاکید بر اهمیت سرمایه های انسانی در فولاد هرمزگان ضمن اشاره به اشتغال حدود ۴۰۰۰ نفر در سایت فولاد هرمزگان دستیابی به موفقیت های این شرکت در سال های اخیر را مرهون تلاش و کوشش کارکنان عملیاتی و ستادی شرکت دانست و اظهارامیدواری کرد در سال ۹۹ نیز بتوانیم در راستای اعتلای اقتصاد کشور و با هدف جهش تولید برگ زرین دیگری بر افتخارات این شرکت بیافزاییم . وی در ادامه خلاصه ای از عملکرد این شرکت در جهت ارتقای سلامت کارگران در سال ۹۸ را ارائه داد و گفت : ما سعی کردیم تمامی پروتکل های بهداشتی که از ستاد کرونا ابلاغ می شد را رعایت کنیم. البته در تمامی این روزهای سخت ، تولید فولاد هرمزگان بدون وقفه ادامه پیدا کرد و کارکنان حوزه تولید و شیفت کار، در کنار رعایت مسائل بهداشتی مانند قبل به فعالیت خود جهادگونه ادامه دادند که بنده به نوبه خود از این عزیزان کمال تشکر و قدردانی را دارم .
در ادامه این مراسم مهندس ابراهیمی مدیرکل اداره تعاون کار و رفاه و امور اجتماعی استان هرمزگان فرا رسیدن هفته کارگر را به همه کارگران استان هرمزگان تبریک گفت و از عملکرد بسیار مثبت شرکت های تولیدی در پاسداشت مقام کارگر و توجه به وضعیت کارگران تقدیر و تشکر کرد .
مدیر کل اداره کار، رفاه و امور اجتماعی استان هرمزگان با اشاره به شیوع ویروس کرونا سلامت کارگران را بسیار مهم دانست وگفت : بسیاری از شرکت ها اقدامات بسیار ارزنده ای در این حوزه انجام داده اند که پس از بررسی های به عمل آمده شرکت فولاد هرمزگان به عنوان کارفرمای سلامت محور برتر استان هرمزگان در سال ۹۸ انتخاب و معرفی گردید. مهندس ابراهیمی تاکید کرد توجه به سلامت کارکنان ارتباط مستقیمی با جهش تولید دارد و اگر بخواهیم به جهش تولید برسیم بایستی بر روی سلامت کارکنان تاکید کنیم . وی در توضیح ارتباط سلامت کارکنان و ادامه گفت: اگر کارکنان در سلامت باشند قطعا بهره وری بالاتری خواهند داشت و این امر لازمه جهش تولید می باشد .وی تصریح کرد فولاد هرمزگان با عملکرد خوب خود در حوزه سلامت کارکنان در سال ۹۸ نشان داده است که توجه ویژه ای به این حوزه دارد.
در ادامه مراسم مهندس ابراهیمی با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در فولاد هرمزگان از مهندس ارزانی مدیر عامل این شرکت با هدای تندیس و لوح تقدیر ،تشکر کرد و گفت : به نمایندگی از وزارت مطبوع و جامعه کارگری از شما تشکر می کنم.
گفتنی است شرکت فولاد هرمزگان در بین ۷۸۵ شرکت ثبت نام کننده در این جشنواره موفق به دریافت عنوان کارفرمای برتر سلامت محور شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها