تحقق اهداف بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه امکان‌پذیر است

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، للـه ‌گانی مدیر عامل این بانک در گفت و گو با خبرگزاری صدا و سیما که در مرکز فرهنگی - ورزشی تلاش و با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین شاخص‌های سلامت، شفافیت و توانمندی یک بانک، نرخ کفایت سرمایه است که بر اساس استانداردهای بین المللی و اعلام بانک مرکزی این نرخ حداقل 8 درصد است و برای تقویت این نرخ در بانک رفاه کارگران، با افزایش سرمایه بانک از23 هزار میلیارد ریال به 200 هزار میلیارد ریال موافقت شده است.

تحقق اهداف بانک رفاه کارگران با افزایش سرمایه امکان‌پذیر است

با افزایش سرمایه، بانک رفاه کارگران بهتر می تواند به رسالت خود در ارائه خدمات به مشتریان و شهروندان عمل کند.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران افزود: با موافقت سازمان تأمین اجتماعی به عنوان سهامدار اصلی، با افزایش سرمایه بانک رفاه کارگران که به صورت آورده نقدی و غیر نقدی است، بهتر می‌توانیم به رسالت خود در ارائه خدمات به مشتریان و شهروندان عمل کنیم.
للـه‌گانی تصریح کرد: این افزایش سرمایه، در دو بخش از فعالیت‌های بانک تأثیر ویژه‌ای دارد. پرداخت تسهیلات به جامعه زحمتکش کارگران و بازنشستگان و دیگری پرداخت تسهیلات به بخش‌های اقتصادی کشور برای رشد تولید و تحقق شعار جهش تولید است.
مدیر عامل بانک رفاه کارگران ادامه داد: با این افزایش سرمایه، پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و سایر تسهیلات به کارگران زحمتکش و بازنشستگان در سال جدید بیش از ده برابر خواهد شد و در آینده نیز وضعیت بهتر و مطلوب ‌تری خواهند داشت.
للـه‌گانی درباره نقش بانک در حوزه فعالیت‌های اقتصادی اظهار داشت: یکی از اهداف مهم بانک رفاه کارگران کمک به فعالان اقتصادی در بخش های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان و بازرگانی و خدمات است تا با پرداخت تسهیلات مناسب، در مسیر تحقق شعار سال گام برداریم.
وی در ادامه افزود: با افزایش سرمایه بانک، سایر شاخص های مهم و اساسی بانک از جمله نسبت سرمایه گذاری های بانک به سرمایه پایه، نسبت تسهیلات به سازمان تأمین اجتماعی و سایر شرکت های وابسته به سرمایه پایه تعدیل شده و قدرت و توانمندی این بانک افزایش قابل ملاحظه ای خواهد یافت. 
مدیر عامل بانک رفاه کارگران همچنین اشاره داشت: مرکز حمایت اجتماعی و اشتغالزایی مناطق محروم در بانک رفاه کارگران راه اندازی شد که هدف خود را حمایت از رفع محرومیت و اشتغال در مناطق محروم کشور می داند.

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان

اسماعیل للـه‌گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی حلول ماه مبارک رمضان، ماه عبادت و بندگی را به تمامی مشتریان و ذی نفعان تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:  بسمه تعالی
باری دیگر نسیم خوش الهی وزیدن گرفت و سفره ای، به بی کرانگی یک دعوت عاشقانه گسترانده شد. از مناره های بلند عرش، ندای ملکوتی «شَهْرُ رَمضانُ الَّذی اُنْزِلَ فیهِ الْقُرآن ... » بلند است و ماه پر فیض و برکت رمضان از راه رسید. 
حلول ماه مبارک رمضان، ماه تابش آیات نورانی قرآن بر قلب مومنان و عاشقان، ارزشمند ترین فرصت انسان برای ابراز بندگی در برابر باری تعالی را صمیمانه به همه شما مشتریان و ذی نفعان گرامی تبریک و تهنیت عرض می نمایم. 
رمضان، صفحه لاهوتی ملاقات است؛ صفحه ای که در دفتر زندگی بندگان، سالی یک ماه گشوده می ماند. صفحه ای که در متن آن، عطش بندگی حاکمیت دارد و اوج پادشاهی را ساجدانه ترین استغاثه می داند. 
رمضان، فرصتی برای عبودیت و اخلاص و تمسک جستن از درگاه باری تعالی است که عشق ملکوتی و اُنس با محبوب جاودانه را پدید می‌آورد و شهد مناجات و نیایش را در کام انسان می‌ریزد. تا در پرتو خورشید درخشان ماه رمضان، سلطه عادت‌ها و غریزه‌ها بر زندگی انسان کاهش یابد و غفلت‌ها زدوده ‌شود و اخوت دینی و روح برادری و همدردی با نیازمندان تقویت گردد و این از جمله برکات ماه نزول قرآن است.
از خداوند رحمان می خواهم در این ماه پر برکت، با یاری جستن از معنویت و فراگیری از کتاب آسمانی قرآن و سنت پیامبر اسلام (ص) و حضور در ضیافت الهی ماه رمضان، بتوانیم بیش از پیش در مسیر تحکیم پیوندهای انسانی و معنوی در راستای انسجام ملی و گسترش همبستگی و همدلی مسلمانان گام برداریم و در سایه این همدلی ضمن خدمت رسانی به عموم مشتریان و ذی نفعان و خلق ارزش برای بانک و جامعه در مسیر تحقق شعار "جهش تولید" و سیاست های کلان اقتصادی کشور گام برداریم.
امیدوارم در این ماهی که خداوند سفره‌ای مملو از رحمت و مغفرت پیش روی بندگان گسترده، به زودی شاهد رخت بر بستن سایه شوم بیماری کرونا از اقصی نقاط جهان به ویژه میهن عزیزمان و پوشیدن لباس عافیت بر تن تمامی بیماران باشیم.
پیشاپیش برای همه شما بزرگواران در اقصی نقاط کشور، آرزوی بهره مندی از برکات این ماه خجسته و قبولی طاعات و عبادات را از درگاه احدیت خواستارم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها