برگزاری مراسم تقدیر از پرسنل برتر در حوزه ایمنی و آتش نشانی گل گهر

اصلی‌ترین سرمایه گل‌گهر پرسنل هستند

مراسم تقدیر از پرسنل برتر در حوزه ایمنی و آتش‌نشانی شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر، صبح امروز با حضور معاونین، مدیران‌ و کارکنان شرکت گل‌گهر و شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری منطقه گل‌گهر در محل سالن پردیس امید مجتمع برگزار شد.

اصلی‌ترین سرمایه گل‌گهر پرسنل هستند

در این مراسم، آقایان مهندس عتیقی معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع، مهندس علیدادی معاون توسعه منابع انسانی، مهندس الله بخشی مدیر، ایمنی، بهداشت و محیط زیست گل‌گهر و مهندس امامی پور نماینده اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان در سخنانی به ضرورت توجه به مسئله ایمنی و ایمن سازی در شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری منطقه گل‌گهر پرداختند.

در این پایان مراسم نیز، با اهدا لوح تقدیر از نفرات برتر حوزه ایمنی و آتش نشانی شرکت گل گهر و سایر شرکت‌های منطقه گل گهر تجلیل به عمل آمد.

گوشه‌ای از صحبت‌های مهندس ایمان عتیقی معاون مدیرعامل و مدیر مجتمع گل‌گهر:

واحد ایمنی گل‌گهر مسئول حفظ و صیانت از اصلی‌ترین سرمایه گل‌گهر است و این سرمایه چیزی نیست جز پرسنل گل‌گهر و واقعا در ساختار گل‌گهر این یک شعار نیست و شما گل‌گهری‌ها این را ثابت کردید و یک جمع شامل مدیران، کارکنان شرکت‌های تولیدی و پیمانکاری توانستند با همفکری و همدلی گل‌گهر را به چنین جایگاهی برسانند.

مهندس عتیقی افزود: بنا به گفته مهندس ملارحمان مدیرعامل محترم شرکت، هزینه در بخش ایمن سازی و ایمنی بالاترین سرمایه گذاری است چونکه در راستای حفظ سلامت سرمایه انسانی گل گهر می‌باشد.

بخشی از صحبت‌های مهندس مجید علیدادی معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی شرکت گل‌گهر: موضوع ایمنی در گل‌گهر همواره به عنوان یک اصل در دستور کار بوده و ما همیشه از این موضوع استقبال کردیم چرا که اصل موضوع، حفاظت و صیانت از جان انسان‌ها و همکارانمان هست.

مهندس علیدادی افزود: با دقتی که در حوزه ایمنی، آتش‌نشانی و بهداشت شرکت گل‌گهر و سایر شرکت‌ها صورت گرفته روند رو به رشدی داریم و درصد حوادث نسبت به سال‌های قبل در حال کمتر شدن است.

گل گهر

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها