آتش نشانی و استارت آپ ها!!!!

معاون طرح و برنامه ریزی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از استقبال آتش نشانی از طرح‌ها و ایده‌های استارت آپ‌های فعال در این حوزه خبر داد.

آتش نشانی و استارت آپ ها!!!!
کاظم غلامی مهتاج در گفت وگو با ایسنا، در این باره گفت: یکی از نیازهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران نیازهای فناورانه است که در همین راستا نیز بنا داریم تا از ظرفیت استارت آپ‌ها و اقدامات آنان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه برای برگزاری رویدادهای فناورانه و استارت آپی برنامه ریزی های انجام شده است، گفت: طبق برنامه‌ریزی‌ها حداقل تا پایان امسال در سه مورد شاهد برگزاری این رویدادها خواهیم بود که اولین مورد آن روز سه شنبه ۲۱ خردادماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد و در همکاری مشترکی که با نمایشگاه اینوتکس داریم، از ساعت ۱۲ تا ۱۳:۳۰ دیداری با فعالان استارت آپی خواهیم داشت و از ایده‌های مطرح شده در چهار محور آموزش شهروندی، نظام بازرسی و ایمنی ساختمان‌ها، آموزش تخصصی و شبیه سازی استفاده خواهیم کرد.

معاون طرح و برنامه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: در دیگر حوزه‌ها نظیر تجهیزات و امکانات اطفای حریق و… نیز در نظر داریم در دیگر رویدادهای استارت آپی از فعالان دعوت کنیم و از ایده‌ها و اقدامات اجرایی آنان با رعایت حق و حقوقشان استفاده کنیم.
آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها