استاندار آذربایجان شرقی:

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

استاندار آذربایجان شرقی با قدردانی از پیگیری و دغدغه‌مندی وزیر صمت نسبت به رشد و توسعه صنعت مس آذربایجان و همچنین انتصاب آقای مدرس خیابانی به عنوان یکی از مدیران کارآمد، به‌عنوان مدیرعامل شرکت ملی مس ایران، گفت: امروز همه چیز دست به دست هم داده تا شهرستان ورزقان با ظرفیت‌های کم‌نظیر خود در حوزه معدن و تولیدات معدنی و با همت مسئولان و مجاهدان عرصه اقتصادی، سرآمد جهش تولید در ایران باشد و نه تنها در سطح کشور، بلکه در سطح منطقه و دنیا افتخارآفرینی کند.

قدردان دغدغه مندی وزیر صمت درباره شرکت مس آذربایجان هستیم

دکتر رحمتی امروز در چارچوب «نظارت ستادی» در شورای اداری شهرستان ورزقان افزود: پروژه های توسعه ای در مس سونگون اولویت و مطالبه جدی مردم است که با سرما یه گذاری حدود یک میلیارد دلاری در حال انجام است و با افزوده شدن این ظرفیت به تولید کشور، جهش واقعی اتفاق خواهد افتاد.

وی بیان کرد: خوشبختانه مدیرعامل جدید شرکت ملی صنایع مس ایران، مرد توسعه و شخصیتی با تجربه وکارآمد، متخصص و متعهد است و امیدواریم در این دوران با همت و اراده مدیریت جدید، عقب ماندگی گذشته با فعالیت جهادی جبران شود .

وی یادآوری کرد: بر این اساس وظیفه خود می دانم از وزیر صمت و مدیرعامل شرکت ملی مس ایران به دلیل توجه ویژه به مسایل شرکت مس آذربایجان تقدیر و تشکر کنم.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها