مدیرعامل صنایع شیر ایران:

محصولات جدید پگاه خوزستان به زودی در بازار عرضه می شود

عبدالامیر باروتکوب شرکت در هفته اول سال جدید به همراه برخی از معاونین و مدیران ارشد صنایع شیر ایران با کارگران و مدیران مجموعه پگاه خوزستان دیدار کرد.

محصولات جدید پگاه خوزستان به زودی در بازار عرضه می شود

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، مدیرعامل صنایع شیر ایران بر تکمیل خطوط جدید تولیدی در شرکت پگاه خوزستان تاکید کرد و گفت: با راه اندازی این خطوط جدید محصولات لبنی چون پنیر ۳۰گرم، کره، پنیرآلمانی و ماست سفالی به تولیدات شرکت پگاه خوزستان افزوده می شود.

عبدالامیر بارتکوب در دیدار نوروزی با کارکنان شرکت پگاه خوزستان اظهار داشت: پگاه خوزستان یکی از شرکت های موفق در تولید و عرضه انواع محصولات لبنی به ویژه محصولات خاص گاومیش است که همچنان ظرفیت افزایش تولید را دارد و با تسریع در بهره برداری از خطوط در دست راه اندازی موفقیت های این شرکت نیز بیشتر می شود.

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران همچنین از شعبه ۲خوزستان بازدید بر توسعه ساختمان این شعبه تاکید و با کارکنان آن مجموعه دیدار. کرد .

شایان ذکر است در این بازدید حسن زنوزی معاونت امور شرکت‌ها و جواد اوسجی مدیرحوزه مدیرعامل صنایع شیر ایران و عبدالله کاشانی زاده مدیرعامل پخش سراسری مدیرعامل شرکت را همراهی کردند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها