امام جماعت شرکت فولاد اکسین خوزستان در مراسم انس با قرآن؛

تقویت روحیه معنوی و جهادی از برکات ماه مبارک رمضان است

حجت الاسلام نظاری بزرگترین محصول رمضان کریم را تقویت روحیه جهادی دانست و گفت:ماه مبارک رمضان موجب تقویت روحیه معنوی در جامعه و تقویت روحیه خدمت و جهاد در کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان در راستای توسعه صنعت فولاد شده است.

تقویت روحیه معنوی و جهادی از برکات ماه مبارک رمضان است

به گزارش خبرنگار روابط عمومی،امام جماعت شرکت فولاد اکسین خوزستان در حاشیه برپایی محفل انس با قرآن کریم و ضیافت افطاری در روستای قلعه چنعان، اظهار کرد:اگر بتوانیم تاثیرات و برکات این ماه را قدر بدانیم و فضای معنوی آن را به سراسر روزهای سال تسری دهیم،بدون شک می‌توان با ایمان،اراده و اطمینان قلبی بیشتری در میثاق خدمتگذاری خود،پایبند باشیم و توسعه صنعت را رقم بزنیم.

وی افزود: تجربه نشان داده که ماه مبارک رمضان، دوره رکود و معطلی نیست، بلکه مقطعی است که دست و دل انسان، به تبع زبان، از معصیت و گناه پرهیز می‌کند و همین امر موجب می‌شود که  این ماه،دوره تکاپو و ایثار خدمتگزاران راستین کشور به ویژه کارکنان شرکت فولاد اکسین خوزستان باشد.

حجت الاسلام نظاری بیان کرد: برکات و ثمرات ماه مبارک رمضان، سبب انگیزه مضاعف خدمت و فعالیت صنعتگران در طول سال نیز می شود و در سالی که شروع آن با این ماه مبارک بوده،قطعا شاهد جهش تولید با مشارکت مردم خواهیم بود.

وی همچنین برگزاری مراسمات معنوی با محوریت ماه مبارک رمضان و محافل انس با قرآن در مناطق محروم توسط واحدهای بسیج و روابط عمومی شرکت را قابل تقدیر دانست و تاکید کرد: اینگونه مراسمات می تواند در رشد معنوی جامعه کمک کند و سبب ترغیب کودکان، نوجوان و جوانان به احکام اسلامی و قرآنی شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها