مدیر عامل پگاه: پروژه های سرمایه ای در دست پیگیری می باشد

این برنامه با حضور، سیاوش نیازی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران، جمعی از معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و مدیران عامل شرکت های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و شیر خشک نوزاد پگاه، برگزار شد.

مدیر عامل پگاه: پروژه های سرمایه ای در دست پیگیری می باشد

دکتر عبدالامیر باروتکوب در بازدید از پروژه های سرمایه ای شرکت صنایع شیر ایران در استان چهار محال بختیاری گفت: در راستای تکمیل زنجیره تأمین مواد اولیه مورد نیاز کارخانه شیرخشک نوزاد شهرکرد پگاه، پروژه های سرمایه ای در دست پیگیری می باشد که به اشتغال پایدار جوانان نیز کمک می کند.

به گزارش عصرخبر،مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید از محل احداث پروژه های شرکت شیرخشک نوزاد پگاه ضمن بررسی روند اجرای پروژه ها خاطر نشان کرد که بزرگترین پروژه ی حال حاضر شرکت صنایع شیر ایران (پگاه) در شرکت شیرخشک نوزاد پگاه با تولید محصول شیرخشک اسکیم پایه نوزاد در استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته و مهم ترین اولویت ما در اجرای پروژه های مختلف، اجرای پروژه کشت و صنعت و دامپروری جونقان به منظور تأمین شیرخام مورد نیاز در تولید این محصول می باشد.

همچنین استاندار چهارمحال و بختیاری  نیز در نشست تخصصی به منظور تسهیل امور مربوط به پروژه های مذکور ابراز امیدواری کرد با همکاری مسئولین استانی در تأمین تسهیلات بانکی لازم جهت اجرای پروژه های مذکور، اشتغال قابل توجهی در این استان ایجاد شود‌.

شایان ذکر است این برنامه با حضور، سیاوش نیازی رئیس هیئت مدیره صنایع شیر ایران، جمعی از معاونین و مدیران صنایع شیر ایران و مدیران عامل شرکت های شیر پاستوریزه پگاه اصفهان و شیر خشک نوزاد پگاه، برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها