دولت باید بخاطر رشد قیمت دلار، یارانه مردم را زیاد کند

دولت باید به دلیل افزایش قیمت برق و گاز و رشد قیمت دلار، به یارانه نقدی مردم اضافه کند.

دولت باید بخاطر رشد قیمت دلار، یارانه مردم را زیاد کند

میثم هاشم‌خانی، کارشناس اقتصادی، گفت:

باید آنچه دولت به دلیل افزایش قیمت برق و گاز صنایع و کارخانجات و همچنین رشد قیمت دلار در یک سال به دست آورده، اعلام و به یارانه نقدی مردم اضافه کند. اگر این مبلغ به یارانه نقدی اضافه شود، یارانه نقدی به مقدار قابل توجهی بیش از عدد فعلی خواهدبود.

سرنوشت کالابرگ الکترونیکی همان سرنوشت کوپن در سال‌های جنگ و سبد کالا در زمان دولت اول روحانی خواهدبود. کالابرگ الکترونیک به قدری با مشکلات و فساد روبه‌رو می‌شود که دولت مجبور خواهدشد آن را قطع کند، همان‌طور که در دهه ۶۰ فساد در زمینه کوپن ایجاد شد و شغل هزار نفر این بود کوپن بخرند. در مورد سبد کالا نیز به قدری فساد زیاد شد که دولت سبد کالا را قطع کرد.

 ساختار کالابرگ الکترونیک مضر بوده و نارضایتی‌های بسیار زیادی ایجاد خواهدکرد. در زمینه کالابرگ الکترونیک نیز این اتفاق رخ می‌دهد؛ زیرا انبوهی از کالاهای مختلف در ده‌ها هزار فروشگاه وجود دارند که قرار است با کالابرگ خریداری شوند.

ممکن است فسادهایی در زمینه ثبت این کالا، تهیه، تامین و حمل‌ونقل این کالا ایجاد شود، در نتیجه در نهایت محکوم به شکست است. اگر همین امروز از مردم نظرخواهی کنیم که آیا پول نقد می‌خواهند یا کالابرگ الکترونیکی، مطمئنا که ۹۰ درصد مردم پول را انتخاب می‌کنند./ تیترتجارت

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها