تصویب «سند استراتژیک امور بین الملل» بانک توسعه تعاون

در ششصدوبیست و نهمین جلسه هیات مدیره بانک توسعه تعاون «سند استراتژیک امور بین الملل» تصویب و ابلاغ شد.

تصویب «سند استراتژیک امور بین الملل» بانک توسعه تعاون

به گزارش روابط عمومی بانک توسعه تعاون،«سند استراتژیک امور بین الملل»با ملاحظه و رعایت اسناد بالادستی شامل سنداستراتژیک بانک و سند توسعه بخش تعاون تدوین شده است.

بر اساس این گزارش،ارتقای حوزه بین الملل و رشد و توسعه عملیات ارزی به عنوان یکی از راهبردهای بانک توسعه تعاون در سال 1402 تعیین شده است.

جناب آقای شیخ حسینی پیش از این در جلسه مجمع سالیانه شرکت صرافی توسعه تعاون تاکید کرده بود: تنوع بخشی به محصولات ارزی در دوره های پیش رو باید به صورت جدی دنبال شود و اراده مجموعه بانک توسعه تعاون بر این است تا با توجه به نیاز مشتریان و همچنین در جهت تامین احتیاجات ارزی تعاونگران و بنگاه های کوچک و متوسط برنامه ها و تدابیر ویژه ای در پیش گیرد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون تصریح کرده بود: از مهمترین وظایف ستاد در حوزه ارزی تعیین چارچوب ها و ابلاغ آیین نامه ها و شیوه نامه ها با رعایت شفافیت و تسهیل گری است و چنانچه ستاد در این مرحله به نحو موثری ایفای نقش نماید، ریسک فعالیت ارزی تا حد زیادی مدیریت می شود و همکاران ارزی نیز با تمرکز بیشترنسبت به ارائه خدمات اقدام می کنند.

در راستای عمل به تاکیدات مدیر عامل و اعضای هیات مدیره برای حضور فعال تر در بازار ارزی،گسترش عملیات ارزی و کسب سهم بیشتر از بانکداری بین الملل کشور، توسعه ظرفیت های لازم برای ارائه خدمات ارزی،بهبود مستمر فرآیند ها و رویه های عملیات ارزی و گسترش شبکه شعب ارزی و مشتریان ویژه در کشور به عنوان راهبردهای امور بین الملل بانک قرار گرفت.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها