3 سناریوی احتمالی پیش‌ روی بیت کوین؛ تحلیلگران چه می گویند؟ + نمودار

در سناریوی اول فرض می‌شود که بیت کوین تا پاییز امسال در بازار رنج یا محدود (range-bound) خواهد بود. در واقع، در این سناریو پیش‌بینی می‌شود که با نوسان قیمت بیت کوین در محدوده ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار دلار، شرایط بازار برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال «بسیار خسته‌کننده» خواهد شد.

3 سناریوی احتمالی پیش‌ روی بیت کوین؛ تحلیلگران چه می گویند؟ + نمودار

به گزارش مستقل آنلاین؛ یکی از تحلیلگران معروف ارزهای دیجیتال به نام Inmortal اخیراً سه سناریوی احتمالی پیش ‌روی بیت کوین (BTC) را طی یک تا دو سال آینده توییت کرده است.

طبق گزارش رمزارز نیوز و بر اساس توییت این تحلیلگر، در سناریوی اول فرض می‌شود که بیت کوین تا پاییز امسال در بازار رنج یا محدود (range-bound) خواهد بود. در واقع، در این سناریو پیش‌بینی می‌شود که با نوسان قیمت بیت کوین در محدوده ۲۰ هزار تا ۳۰ هزار دلار، شرایط بازار برای سرمایه‌گذاران ارزهای دیجیتال «بسیار خسته‌کننده» خواهد شد.

بر اساس این فرض، رشد فعال بیت کوین در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد شد. این تحلیلگر پیش‌بینی می‌کند که در این دوره، قیمت بیت کوین از سطح ۳۰ هزار دلار عبور کرده و به سمت ۴۸ هزار دلار خواهد رفت.

 

اولین سناریو برای بیت کوین.

 

اولین سناریو برای بیت کوین.

 

در سناریوی دوم خود، Inmortal آزمایش مجدد سطح ۲۵ هزار دلار را پس از تثبیت طولانی‌مدت در نزدیکی سطح ۲۹ هزار دلار پیشنهاد می‌کند. در این سناریو، این تحلیلگر انتظار دارد که بیت کوین از اواخر سال ۲۰۲۳ و اوایل سال ۲۰۲۴ شروع به افزایش قیمت کند که نشان‌دهنده تکرار الگوهای سال ۲۰۱۶ این ارز دیجیتال است.

 

دومین سناریو برای بیت کوین

 

دومین سناریو برای بیت کوین (چپ)، روند قیمت بیت کوین در سال ۲۰۱۶ (راست).

در سومین سناریوی خود برای بیت‌ کوین، Inmortal با به‌روزرسانی اوج محلی و کاهش بعدی، یک حرکت مشابه «ترن هوایی» را برای این ارز دیجیتال پیش‌بینی می‌کند. در این سناریو، بریک آوت بعدی به بالای ۳۰ هزار دلار می‌تواند در اواخر سال ۲۰۲۳ و اوایل سال ۲۰۲۴ رخ دهد و این نقطه، می‌تواند نقطه شروع رشد بیشتر باشد.

 

سومین سناریو برای بیت کوین.

 

سومین سناریو برای بیت کوین

تحلیلگران احتمال وقوع سناریوی اول را ۶۰ تا ۷۰ درصد، احتمال وقوع سناریوی دوم را ۵۰ درصد و احتمال وقوع سناریوی سوم را ۳۰ تا ۴۰ درصد تعیین کرده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها