در جریان بازدید مدیرعامل صنایع شیر ایران از شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه مطرح شد:

برای ارتقا میزان فروش محصولات پگاه به بازخورد مشتریان توجه شود

به گزارش روابط عمومی شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، دکتر عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در جریان بازدید از شرکت پخش سراسری بازارگستر پگاه ضمن تبریک سال نو و گفتگو با کارکنان این مجموعه، با بیان این مطلب گفت: امیدواریم در سال جدید با تلاش مضاعف همکاران در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه «مهار تورم و رشد تولید»، گام برداریم.

برای ارتقا میزان فروش محصولات پگاه به بازخورد مشتریان توجه شود

دکتر باروتکوب همچنین با اشاره به توسعه شبکه توزیع مویرگی محصولات پگاه، گفت: دسترسی به موقع و همگانی مردم و مشتریان در سراسر کشور به محصولات سلامت محور پگاه، یکی از ارکان و وظایف مهم این مجموعه عظیم بوده و در این راستا تمامی برنامه ها باید بر پایه رضایت مشتریان و بهره برداری از نظرات سازنده آنها برای «رشد تولید» باشد. مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران همچنین بهره برداری از ظرفیتها و پتانسیل نیروی انسانی در این مجموعه، آموزش مستمر کارکنان فروش و تکمیل سبد محصولات پگاه را یکی از مهمترین برنامه های پیش روی امسال عنوان کرد و خاطر نشان شد؛ بتوانیم در جهت تأمین امنیت غذایی مردم و «مهار توروم»، گام برداریم.

در جریان این بازدید همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل صنایع شیر ایران، حمید رضا سمیعی به عنوان رئیس هیئت مدیره شرکت پخش سراسری بازار گستر پگاه معرفی شد. شایان ذکر است حسن زنوزی معاون هماهنگی امور شرکتها و قنبر مختاری مدیر حراست صنایع شیر ایران نیز در این دیدار حضور داشتند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها