فولاد هرمزگان می‌تواند به برترین شرکت صنعت فولاد تبدیل شود

مدیرکل خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: شرکت فولاد هرمزگان به عنوان یکی قطب‌های بزرگ صنعت فولاد با توجه به پتانسیل‌هایی که دارد و ارتباط خوبی که با شرکت‌های دانش‌بنیان برقرار کرده است، می‌توان به برترین شرکت در صنعت فولاد تبدیل شود.

فولاد هرمزگان می‌تواند به برترین شرکت صنعت فولاد تبدیل شود

امیرحسین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار روابط عمومی بیان کرد: صنعت فولاد پیشران توسعه صنعت در کشور محسوب می‌شود و هر چه این پیشران، فناورتر و دارای بهره‌وری بالاتر باشد و محصول باکیفیت‌تری تولید کند، تمام صنایعی که از محصول این صنعت پیشران استفاده می‌کنند، ناگزیر خواهند بود که فناورتر، صنعت‌محور و کیفی‌تر عمل کنند.

وی افزود: خوشبختانه فولاد هرمزگان با توجه به ارتباط ارزشمندی که با شرکت‌های دانش‌بنیان برقرار کرده است، یکی از شرکت‌های پیشرو در این صنعت به شمار می‌رود. امیدوار هستیم پروژه‌های فناوری در حوزه صرفه‌جویی در مصرف انرژی همراه با افزایش بهره‌وری بهره ببرد. ضمن اینکه صنعت فولاد می‌تواند در حوزه‌های انرژی‌های نو مانند انرژی خورشیدی، تولید برق در مجتمع‌های تولیدی و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی در این زمینه وارد شود و توسعه‌های بعدی صنعت فولاد نیز با این رویکرد رقم بخورد.

مدیرکل دفتر خدمات کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: در صورتی که این شرکت در زمینه صنعت‌محور شدن فناوری، راه‌اندازی پردیس فناوری را با مشارکت مراکز دانش‌بنیان آغاز کند و از ظرفیت دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری در این حوزه بهره ببرد، انتظار می‌رود فولاد هرمزگان بتواند به جایگاه بسیار خوبی در صنعت فولاد کشور دست یابد و حتی به برترین شرکت تبدیل شود.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها