قیمت پژو 405 در بازار آزاد؛ اسفند 1401 + جدول

خودرو پژو ۴۰۵ نیز یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایران خودرو میباشد که علاقه‌مندان زیادی دارد. پژو ۴۰۵ یک سدان جمع‌وجور از سری تولیدات اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی شرکت فرانسوی پژو است که تولید آن در کشورمان طی سال‌های ابتدایی دهه هفتاد آغاز شد و تا سال ۱۳۹۹ تداوم یافت.

قیمت پژو 405 در بازار آزاد؛ اسفند 1401 + جدول

به گزارش مستقل آنلاین؛ خودرو پژو ۴۰۵ نیز یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایران خودرو میباشد.

خودرو پژو ۴۰۵ نیز یکی از پرطرفدارترین خودروهای ایران خودرو میباشد که علاقه‌مندان زیادی دارد. این مدل نیز از طراحی زیبایی برخوردار است و قدرت موتور بالایی هم دارد.

 

405-43546-750x423

 

امروز 5 اسفند 1401، پژو 405 مدل GLX سال 99 در بازار خودرو با قیمت 460 میلیون تومان معامله شد و پژو 405 مدل SLX سال 1400 نیز با قیمت 520 میلیون تومان خرید و فروش شد.

قیمت خودرو پژو 405 مدل GLX و SLX نسبت به روزهای قبل تغییر زیادی نداشته است و میشود گفت، قیمت این مدل ثابت بوده است.

 

مشخصات پژو ۴۵۰

پژو ۴۰۵ یک سدان جمع‌وجور از سری تولیدات اواخر دهه ۱۹۸۰ میلادی شرکت فرانسوی پژو است که تولید آن در کشورمان طی سال‌های ابتدایی دهه هفتاد آغاز شد و تا سال ۱۳۹۹ تداوم یافت.

 

پژو ۴۰۵ در سال ۱۹۸۸ میلادی لقب خودرو سال اروپا را به دست آورد و نسخه‌های نسبتا مختلفی از آن در بازار ایران به تولید رسید که از جمله می‌توان به پژو ۴۰۵ GLX و مدل‌های دیگری نظیر پژو ۴۰۵ GLI و مدل SLX اشاره کرد.

 

همچنین پژو پارس نیز به عنوان نسخه فیس لیفت پژو ۴۰۵ در اواخر دهه هفتاد و ابتدای دهه هشتاد شمسی به بازار کشور راه پیدا کرد که گرچه از لحاظ فنی و پلتفرم تفاوت چندانی با پژو ۴۰۵ نداشت اما ظاهر نسبتا زیبا و مجلل‌تری به خود گرفته بود که همین مهم نیز موجب استقبال گسترده مشتریان از پژو پارس شد. طبق اظهارنظر مدیران شرکت ایران خودرو، در حال حاضر به جز نسخه SLX تولید انبوه سایر نسخه‌های پژو ۴۰۵ متوقف شده است.

 

منبع: رایااستور
 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها