طرح فروش سایپا با شرایط عادی و طرح حمایت از خانواده اعلام شد: عرضه ساینا S و سه مدل کوییک + شرایط و جدول قیمتها

متقاضیان از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1401/12/02 در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده در طرح جدید سایپا ثبت نام کنند.

طرح فروش سایپا با شرایط عادی و طرح حمایت از خانواده اعلام شد: عرضه ساینا S و سه مدل کوییک + شرایط و جدول قیمتها

به گزارش مستقل آنلاین؛ در این شرایط فروش محصولات سایپا کوییک GX، کوییک آر GX، کوییک آر اتوماتیک و ساینا S دوگانه سوز توسط گروه خودروسازی سایپا عرضه می شود.

شرایط فروش محصولات سایپا اعلام شد.

در این شرایط فروش محصولات سایپا کوییک GX، کوییک آر GX، کوییک آر اتوماتیک و ساینا S دوگانه سوز توسط گروه خودروسازی سایپا عرضه می شود.

به اطلاع متقاضیان و نمایندگی های مجاز خودروسازی سایپا میرساند، شرایط پیش فروش محصولات به شرح ذیل اعلام میگردد: 

لیست قیمت کارخانه ای محصولات سایپا بهمن 1401+جدول

متقاضیان محترم از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1401/12/02 در صورتی که مطابق فرآیند ذیل دارای حساب وکالتی و موجودی به میزان مبلغ مندرج در بخشنامه جهت خودرو درخواستی بوده و دارای شرایط ثبت نام مطابق محدودیت های این بخشنامه باشند، می توانند با ورود به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به انتخاب خودرو و ثبت نام تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام نمایند. لازم به ذکر است متقاضیانی امکان ثبت نام را خواهند داشت که تا ساعت 13 روز دوشنبه مورخ 1401/12/01 کلیه فرایندهای اعلام شده در این خصوص را تکمیل نمایند.

 

همچنین امکان پیش ثبت نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نیز از ساعت 10 صبح روز سه شنبه مورخ 1401/12/02 به مدت 3 روز جهت متقاضیان محترم این طرح فراهم می باشد و فرایند فروش از طریق تعریف حساب وکالتی شامل متقاضیان طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت نمی باشند. 

شرایط طرح پیش فروش سایپا اسفند 1401؛ 

 

 

photo_2023-02-15_21-55-22

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها