آنچه باید از عرضه تارا در بورس کالا بدانید! | ثبت سفارش تارا چه زمانی است؟

امروز دوشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ثبت سفارش خودروی تارا در بورس کالا آغاز خواهد شد. در این مطلب سعی شده است تا جزئیات این عرضه مورد بررسی قرار گیرد.

آنچه باید از عرضه تارا در بورس کالا بدانید! | ثبت سفارش تارا چه زمانی است؟

در دور تازه‌ای از عرضه خودرو‌ها در بورس کالا، قرار است فردا ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ خودروی تارا بر روی تابلوی بورس کالا قرار گیرد. در این مطلب سعی می‌شود تا تمام جزئیات عرضه خودروی تارا در بورس کالا مورد بررسی قرار گیرد.

قیمت پایه چند؟

بر اساس اعلام بورس کالا، قیمت پایه تارا دستی ۲۵۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است و باید تمامی این مبلغ در حساب وکالتی فرد متقاضی باشد.

خودرو تارا مدل چند خواهد بود؟

خودروها مدل ۱۴۰۲ می باشد و زمان تحویل آن به خریداران ۱۷ خرداد ۱۴۰۲ اعلام شده است.

امکان تغییر رنگ وجود دارد؟ | چه رنگ هایی موجود است؟

همچنین امکان تغییر رنگ به انتخاب خریدار وجود داشته و رنگ‌های مشکی متالیک آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای تیتانیوم، سبز کله غازی، قهوه‌ایی کادرو، قهوه‌ایی نسکافه، آبی اقیانوسی و قرمز ونیزی موجود است.

شرایط خرید چگونه است؟ هر کد ملی می تواند چند خودرو ثبت سفارش کند؟

هر کد ملی حقیقی مجاز به ثبت سفارش بر روی یکی از کدهای عرضه شده در تاریخ عرضه و برای یک خودرو می باشد.

سن خریداران باید ۱۸ سال تمام باشد و اشخاصی که در عرضه های قبلی و از ابتدای سال ۱۳۹۸ از شرکت های خودروسازی موفق به خرید خودرو سواری شدند، امکان ثبت سفارش ندارند.

برای ادامه مراحل خرید باید چه اقداماتی انجام داد؟

خریداران باید جهت ادامه مراحل خرید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مهلت مجاز تسویه در بورس) با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir نسبت به ایجاد و تکمیل پروفایل شخصی اقدام کنند.

زمان مقرر طی پیامک تکمیل وجه هزینه متعلقات قانونی، اطلاع رسانی می شود و خریداران باید علاوه بر انتخاب نمایندگی مجاز، بیمه گر خود را انتخاب و اقدام به واریز وجه هزینه های جانبی شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت جمعا به مبلغ ۴ میلیون و ۳۷۱ هزار و ۳۱۰ تومان به علاوه ۱۵ درصد مالیات و عوارض قانونی که براساس مبلغ معامله محاسبه می شود، کنند.

تا چند روز مهلت واریز هزینه ها هست؟ | اگر هزینه ها واریز نشود چه خواهد شد؟

در صورت عدم واریز هزینه‌ها حداکثر تا پنج روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی، زمان تحویل خودرو تغییر و مشتری متعهد به پرداخت جریمه یک دهم درصد ارزش معاملاتی به ازای هر روز تاخیر خواهند شد.

ثبت سفارش تارا چه زمانی است؟

مهلت ثبت سفارش ساعت ۱۷ روز دوشنبه ۲۴ بهمن خواهد بود. لازم به ذکر است که به منظور مدیریت سفارش های دریافتی مشتریان کارگزاران امکان مسدود سازی سفارش های دریافتی را تا ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه روز دوشنبه خواهند داشت.

میزان پیش پرداخت برای خودروی تارا چقدر است؟

میزان پیش پرداخت خرید ۱۰۰ درصد تعیین شده است.

هر کد بورسی چند ثبت سفارش می تواند انجام دهد؟

هر کد بورسی صرفاً امکان یک ثبت سفارش را دارد و ثبت سفارش برای اشخاص حقوقی مجاز نیست.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها