نگاه فولاد هرمزگان به رده های پایه، پشتوانه سازی و توسعه است

تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان پس از کسب مقام سومی لیگ برتر کشور با استقبال مدیران امور ورزش فولاد هرمزگان به بندرعباس بازگشت.

نگاه فولاد هرمزگان به رده های پایه، پشتوانه سازی و توسعه است

 

تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان که توانسته بود در مرحله نهایی مسابقات در گناوه به ترتیب برابر مقاومت گلساپوش یزد پس از تساوی دو بر دو در وقت های قانونی با گل های امیرحسین حمزه پور دوبار در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد، در برابر تیم شهدای حیات داوود گناوه تن به شکست دو بر یک داد که تک گل نماینده هرمزگان به وسیله آرشام قلندری به ثمر رسید و در دیدار پایانی برابر تیم آبی پوشان آگات کاشان با گل های عبدالعظیم پزشک، امیرحسین دهقانی، مبین عبدالله پور، آرشام قلندری و امیرحسین حمزه پور با نتیجه 5 بر 2 پیروز شد و بدین ترتیب پس از تیم های شهدای حیات داوود گناوه 6 امتیازی و مقاومت گلساپوش 5 امتیازی این تیم فولاد هرمزگان بود که با چهار امتیاز عنوان سومی لیگ برتر کشور را از آن خود کرد.

مدیر امور ورزش شرکت فولاد هرمزگان صبح امروز در آئین استقبال از تیم فوتبال ساحلی جوانان کشور، افزود: نگاه فولاد هرمزگان به رده های پایه پشتوانه سازی و توسعه محوری است و کسب مقام در اولویت دوم قرار دارد. محمد کارگران اظهار کرد: به خود می بالیم که فولاد هرمزگان توانسته شرایطی را فراهم کند که جوانان مستعد هرمزگانی نیز با درایت کادرفنی بومی بتوانند خود را رشته های مختلف پرورش دهند و استعدادهای خود را در کشور به نمایش بگذارند. وی با اشاره به اینکه قرار نیست هر ساله قهرمانی مسابقات به یک تیم برسد و تک اشتباهات نیز می تواند جای تیم قهرمان را نایب قهرمان تغییر دهد، اضافه کرد: شما به طور حتم برای تمامی مجموعه فولاد هرمزگان و جامعه ورزش استان مایه افتخار و مباهات هستین و از این بابت خرسندیم که چنین بازیکنان و کادرفنی با درایتی را تحت پوشش خود داریم.

کارگران با بیان اینکه فوتبال ساحلی یکی از مزیت های فولاد هرمزگان بوده و هست که می تواند تا سالیان سال با پرورش استعدادهای بومی زمینه ساز پیشرفت و پشتوانه سازی تیم بزرگسالان را فراهم کند، عنوان کرد: در حال حاضر نیز از تیم جوانان و امید فولاد هرمزگان بازیکنان پرشماری در تیم بزرگسالان حضور دارند و این به معنای حرکت درست و اصولی در جهت پیشرفت و پشتوانه سازی است. وی در پایان با اشاره به اینکه بزودی پاداش کسب مقام سومی تیم فوتبال ساحلی جوانان فولاد هرمزگان پرداخت خواهد شد، اضافه کرد: باید از حمایت های مجموعه شرکت فولاد هرمزگان به ویژه دکتر معروفخانی نیز تقدیر کرد که همواره حامی ورزش بوده و به معنای حقیقی در توسعه ورزش حرفه ای هرمزگان گام بلندی برداشته است.

همچنین سرمربی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان با اشاره به اینکه حق فولاد هرمزگان تنها قهرمانی بود و بس، اظهار کرد: متأسفانه با بدشانسی قهرمانی را از دست دادیم و بابت این موضوع شرمنده هواداران شدم. بهروز سلطانی زاده با بیان اینکه تمامی تلاش خود را کردیم و از بازیکنانم رضایت کامل دارم، تصریح کرد: هدف مان تکرار قهرمانی فصل گذشته و شاد کردن دل مردم و هواداران بود که متأسفانه با بدشانسی نتوانستیم به این مهم دست پیدا کنیم. وی با اشاره به اینکه زندگی جریان دارد و امیدوارم در مسابقات پیشرو بتوانیم این نتیجه را جبران کنیم، خاطرنشان کرد: از زحمات مدیران شرکت فولاد هرمزگان که همه جوره حامی تیم بوده و پشتیبانی خود را به طور کامل انجام دادند، تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم با روند صاولی پشتوانه سازی که در جریان است بتوانیم در آینده فوتبالیست های بزرگی را به ورزش هرمزگان معرفی کنیم.

تیم فولاد هرمزگان با ترکیب آرشام قلندری، عبدالعظیم پزشک، امیر حسین حمزه پور، امیر حسین دهقانی، عبدالله پسادیده، وهاب غلامی، محمد امین خورشید نژاد، طاها پورراست، عمران علاف زاده، مبین عبدالله پور، محمدهادی امیری، محمد عرفان اسمعیل زاده، سعید رضا عالی پور، امیر محمد کریمی پور، محمد جواد حیدری، نیما دریایی نژاد، علیرضا مولد زاده و سام پیلک راهی این مسابقات شد و مهدی شهبازی(مدیر تیم)، بهروز سلطانی زاده(سرمربی تیم)، حمید رضایی پور(مدیر فنی تیم)، سجاد آشوری، داوود بویه، حمید رئیسی(مربی)، محسن ضمیری(پزشکیار) و مهدی مهرجو(تدارکات) اعضای کادرفنی تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان را در مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور تشکیل می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

یادداشت

آخرین اخبار

پربازدید ها